Vio.com
ScandicHotels.comUSD 179
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Imponerende dårlig kundeservice. Hadde ett gavekort som gikk ut nå i desember. Spurte om jeg fikk booket ett rom 3 uker etter at det gikk ut på dato, men fikk blankt avslag. Tok kontakt flere ganger da det ikke passet med overnattinger i desember, men fikk nei hver gang. Greit å vite at 1500 kr tydeligvis ikke har noen verdi etter 1 år. Skjønner de må sette en dato, men det er lov til å vise skjønn mener jeg da. Så skuffende at kundeservice ikke betyr mere for en så stor hotellkjede.

Takk, Tor B
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Kjære gjest,

Tusen takk for tilbakemelding, veldig viktig for oss, slik at vi hele tiden kan forbedre kvaliteten på det vi leverer.

Anmeldt 20. desember 2018

Svært bra hotell for både arbeidsreiser og fritid. Fin beliggenhet midt i Trondheim sentrum. Hyggelig og hjelpsom betjening sammen med en svært god frokost gjør at dette hotellet er mitt førstevalg når jeg skal til Trondheim.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 614kenneth

Kjære gjest,
Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding. Veldig hyggelig å lese at hotelloppholdet svarte til forventningene.

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

I dag startet dagen med Norges beste frokost på Scandic Nidelven i Trondheim. Og få starte dagen slik er vel nesten som frokosten, for mye av det gode.
Jeg kan få anbefale Sheriff omelett
Nå kan jula bare kommeI

Takk, Mini J
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding. Veldig hyggelig å lese at frokosten svarte til forventningene, og ja, Shriff omeletten vår er en klassikker! :-)

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Som alltid er det god standard på Scandic hotell, men på dette hotellet er det frokosten som er rosinen i pølsa. Man blir nesten litt overveldet over alt utvalget men kan velge i. Dette er grunnen til at de blir kåret til Norges beste frokost flere år på rad

Takk, DanI1622

Kjære gjest,

Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding. Veldig hyggelig å lese at hotelloppholdet samt vår prisbelønte frokost svarte til forventningene. Og ja, vi har vunnet prisen for Norges beste hotellfrokost 12 ganger nå :-)

Anmeldt 14. desember 2018

Vanskelig parkeringsforhold. Mye nachspiel støy fra andre rom i julebordstiden. Super frokost og meget hyggelig bar/restaurant med nydelig mat. Bra resepsjon. Litt for mange folk til frokost samtidig.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Tour59608700402

Kjære gjest,

Tusen takk for god tilbakemelding.

Beklager ulempene med nachspiel, godt å lese at frokost, mat og service var et nivå som vi kan være stolt av.