Synne H
3,0 av 5 boblerService
Kjetil V, General ManagerScandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 25. jan. 2019

Kjære gjest,

Tusen takk for god tilbakemelding. Veldig hyggelig at frokosten sto til forventningene, og gjør at dere også velger å bo her neste gang dere er i Ttrondheim.

kr 1 515
    kr 970
0.9 km fra Scandic Nidelven
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 9. januar 2019

Flott hotell med hyggelig betjening som yter god service. Må selvsagt fremheve frokosten, den er bare magisk... Fin beliggenhet til alle typer utflukter, konserter, møter osv i Trondheim. Savner egen parkeringsplass når jeg kommer med bil.

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Stay43103869256
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Kjære gjest,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 7. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Ligger fint til ved Nidelven i nær tilknytning til Solsiden og resten av sentrum. Helt fantastisk mat både til frokost lunch og middag! Har det lille ekstra når det kommer til maten.Lun og fin atmosfære på stedet. Anbefales!

Takk, 203terjek
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Kjære gjest,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! :-)

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Pluss:
- behagelig seng
- romslig rom (superior room)
- veldig fin utsikt over Nidelven fra rommet
- utrolig god frokost

Minus:
- Ok- pris (1500kr)
- ikke tømt og rengjort kjøleskap/minibar før ankomst
- ikke gitt noen informasjon om at frokosttidene var endret under helligdager
- elendig hårføner (ta med egen!)

Konklusjon: Hotellet lever på å ha den beste frokosten, noe som nesten holder ettersom den er svært god.

Takk, selenebuskland

Kjære gjest,

Tusen takk for god tilbakemelding, veldig viktig for oss, slik at vi hele tiden kan forbedre kvaliteten på det vi leverer.

Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Imponerende dårlig kundeservice. Hadde ett gavekort som gikk ut nå i desember. Spurte om jeg fikk booket ett rom 3 uker etter at det gikk ut på dato, men fikk blankt avslag. Tok kontakt flere ganger da det ikke passet med overnattinger i desember, men fikk nei hver gang. Greit å vite at 1500 kr tydeligvis ikke har noen verdi etter 1 år. Skjønner de må sette en dato, men det er lov til å vise skjønn mener jeg da. Så skuffende at kundeservice ikke betyr mere for en så stor hotellkjede.

Takk, Tor B

Kjære gjest,

Tusen takk for tilbakemelding, veldig viktig for oss, slik at vi hele tiden kan forbedre kvaliteten på det vi leverer.