Jorunn H
4,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Kjetil V, General ManagerScandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 25. jan. 2019

Kjære gjest,

Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding

Reception
kr 1 470
kr 1 293
  • Algotels
Restaurant
замечательное место в этом очаровательном городе!
kr 1 255
    kr 1 150
0.9 km fra Scandic Nidelven
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 21. januar 2019

Vi bodde her én natt i standard dobbeltrom med frokost. Helt OK service i resepsjonen. Vi fikk rom ganske langt unna resepsjonsområdet, og måtte gå et stykke for å komme oss dit. Rommet var helt OK, litt slitt. Veldig mørkt rom med veldig gul og svak belysning. Fin utsikt over Nidelven. Det som løfter hotellopplevelsen betraktelig er frokosten. Utrolig stor buffet med et veldig stort utvalg av alt du kan tenke deg. Egen barista som lager den kaffen du ønsker, egen juicekokk, egen kokk som lager alt av egg, osv. Her brukte vi god tid. Eneste minus var at det var litt for mye folk, tydelig at mange som ikke bor her velger å ta frokosten sin her (forståelig nok!). Bra beliggenhet, ligger rett ved Solsiden og togstasjonen. Kommer til å bo her ved neste anledning, men det er kun for frokosten sin skyld. Det finnes mange andre freshere og flottere hotell i Trondheim.

Takk, Synne H
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Kjære gjest,

Tusen takk for god tilbakemelding. Veldig hyggelig at frokosten sto til forventningene, og gjør at dere også velger å bo her neste gang dere er i Ttrondheim.

Anmeldt 9. januar 2019

Flott hotell med hyggelig betjening som yter god service. Må selvsagt fremheve frokosten, den er bare magisk... Fin beliggenhet til alle typer utflukter, konserter, møter osv i Trondheim. Savner egen parkeringsplass når jeg kommer med bil.

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Stay43103869256
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Kjære gjest,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 7. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Ligger fint til ved Nidelven i nær tilknytning til Solsiden og resten av sentrum. Helt fantastisk mat både til frokost lunch og middag! Har det lille ekstra når det kommer til maten.Lun og fin atmosfære på stedet. Anbefales!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 203terjek
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Kjære gjest,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! :-)

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Pluss:
- behagelig seng
- romslig rom (superior room)
- veldig fin utsikt over Nidelven fra rommet
- utrolig god frokost

Minus:
- Ok- pris (1500kr)
- ikke tømt og rengjort kjøleskap/minibar før ankomst
- ikke gitt noen informasjon om at frokosttidene var endret under helligdager
- elendig hårføner (ta med egen!)

Konklusjon: Hotellet lever på å ha den beste frokosten, noe som nesten holder ettersom den er svært god.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, selenebuskland

Kjære gjest,

Tusen takk for god tilbakemelding, veldig viktig for oss, slik at vi hele tiden kan forbedre kvaliteten på det vi leverer.