2 personer ser på dette hotellet
ScandicHotels.comUSD 224
Agoda.comUSD 223
Prestigia.comUSD 233
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat. Spiste veltillaget fisk med grønnsaker. Et stort MEN utrolig dårlig service. Lang ventetid, ingen oppfølging av servitør. Måtte hente vann selv, ingen påfyll av vin. Nabo bordet fikk heller ingen service. En av oss fikk hår i kyllingretten sin. Måtte hente servitør for å få betale. Ingen spørsmål om hverken dessert eller kaffe. Som tatt ut av læreboken på dårlig service.

1  Takk, 917evad
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2019

Kjære gjest,

Tusen takk for svært tilbakemeldingen.

Bekalger så mye at servicen ikke var ihht. vår standard, altfor lang ventetid mm.
Dette da vi desverre pga. sykdom var underbemanent den kvelden dere besøkte oss.

Vi går igjennom våre rutiner her, nydelig mat fortjener også topp service, noe vi håper dere gir oss en ny sjanse til å bevise er standard her ved Scandic Nidelven :-)

Hjertelig velkommen tilbake til oss skal dere være.

Anmeldt 29. januar 2019

Fine rom, flott hotell og nydelige omgivelser og ikke minst.. Norges beste frokost Sett av god tid til frokosten, for den er en opplevelse du må nyte! Utrolig deilig hotell for småbarnsforeldre på kjærestetur i allefall ❤️ Anbefales på det sterkeste

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, LillianPerez
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Kjære gjest,

Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding. Veldig hyggelig å lese at dere anbefaler oss videre på det sterkeste! :-)

Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Greit hotel men manglende varmekabler på bad trekker ned. Grisekaldt bad. Ingen varmekabler i gulvet. Alt for dårlig. Dette er ikke et hotell du vil bo på vinterstid. Det burde absolutt vært installert elektriske varmekabler som varmekilde i hotellets baderomsgulv. Varmen i baderomsgulv er å betrakte som ren komfortvarme og uten denne komforten skuffer hotellet stort. Styr unna om du kan.

1  Takk, Frodirr

Kjære gjest,

Tusen takk for tilbakemelding.

Men, kan bare berkrefte og informere om at vi selvfølgelig har varmekabler på badet på alle våre 343 rom. Vi er også påpasselig med å sjekke at det står på passelig varme både på gulv og i rommet forøvrig, før ankomst på alle våre rom. Håper du neste gang under oppholdet tar kontakt med vår resepsjon som er betjent 24 timer, nettop for at vi skal kunne få sjekket og utbedret eventuelle feil og mangler. Vi har også egen teknisk avdeling på hotellet som tar seg av og utbedrer slike ting, og de har heller ikke liggende noen feilemdlinger på varme baderomsgulv på noen av våre rom som ikke virker.

Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være, garantert på varme baderomsgulv :-)

Anmeldt 23. januar 2019

Fint rom. Svært god frokost med omelett, laks, lapper og rundstykker.
Ligger fint til ved elven. Stille på rommet.
Hotellet har god standard. Kanskje litt standard hotell av type og mangler noe særpreg for å skille seg ut.

1  Takk, Junjihyk
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Kjære gjest,

Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 21. januar 2019

Fine og rene rom. Rommene i 5.etg kan være lytt. Meget god frokost. Beliggenheten er bra med tanke på restauranter, shopping og andre oppleveser. Kan noen ganger være vanskelig å finne parkering i nærheten.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, JorunnH92

Kjære gjest,

Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding