Anmeldt 10. september 2019

Best breakfast ever!
Veldig hyggelig og service minded personell i frokost sal

Flott ostedisk og frisk juice i flere varianter.
Egen kaffebar med nydelig utvalg.
Rommet var fint
Møterommet vi var på i kjelleren kunnemuligens hatt bedre luft

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, hw480
scandicnidelven, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Kjære gjest,

Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding. Veldig hyggelig å lese at du opplevde: Best breakfast ever! :-)

Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal du være.

Med vennlig hilsen
Kjetil Vassdal
GM

Anmeldt 9. september 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 9. september 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Tror hotellet lever av frokosten. Har vært her mange ganger, og nå har vi vært uheldig med rommet flere ganger. Veldig dårlig renhold. Mørke og triste rom. Sist opphold fikk vi et rom der nattlampa var revet ned av veggen, og hengslene på skapdørene var ødelagt... Helhetsinntrykket blir dårlig selv om frokosten er veldig bra.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, liisamarie94

Kjære gjest,

Tusen takk for tilbakemelding, veldig viktig for oss, slik at vi hele tiden kan forbedre kvaliteten på det vi leverer.

Skal ta en runde med husøkonom vedr. renholdet, slik skal det selvfølgelig ikke være på våre rom. Når det gjelder nattlampe og skapdør, så har vi 2 ansatt i vår vedlikeholdsavdeling, som ordner dette så snart vi får beskjed. Dersom dette ikke er meldt inn, skal vi finne ut hvor dere bodde, og får ordnet det så snart som mulig.

Igjen, takk for at dere gir tilbakemelding, og hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være.

Med vennlig hilsen
Kjetil Vassdal
GM

Anmeldt 2. september 2019

Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
scandicnidelven, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019