Booking.comUSD 182
FindHotelUSD 182
ScandicHotels.comUSD 183
Agoda.comUSD 183
Anmeldt 14. juli 2020

Altså unnskyld meg, men hva i alle dager er hotellfrokost uten bacon? I tillegg opplevde jeg en svært lite hyggelig og forståelig servitør bak varm maten. Det må gå an å smile litt, synes nesten det var litt skummelt å gå bort for å ta meg egg. At pannekakene kun er for barn synes jeg er tullete, jeg så flere voksne mennesker som hadde lyst til å ta seg en pannekake. Jeg har aldri opplevd å bli nektet en matrett på en hotellfrokost før og pannekaker til frokost har vært en tradisjon for meg siden jeg var liten.

Veldig skuffende med tanke på at det liksom skal være «Norges beste frokost». Jeg tror det er flere matretter man kunne servert selv om det er en annerledes situasjon nå.

Takk, Gladlaksen98
Kjetil Vassdal, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Kjære gjest,

Takker så mye for din tilbakemelding.

Vår frokostposisjon er svært viktig for oss, og er noe vi skal jobbe for å ivareta hver
dag. Din tilbakemelding vil selvfølgelig derfor bli flgt opp internt.

Og, etter at frokostbuffet nå ble lov igjen fra myndighetene etter 15. juli, har vi selvfølgelig innført det. En rekke tiltak er nå gjort, og vi har på kort tid løftet nivået veldig mye.

Igjen, takk for din tilbakemelding og velkommen tilbake til oss, da vil du merke at dette nå går rette veien, også mtp. frokosten :-)

Anmeldt 14. juli 2020

Hotellets beliggenhet er fint, kort vei inn til sentrum men likevel rolig område. Hotellet er kjempefint og rommet vi hadde var fint. Kjempegod frokost, selv om det var litt amputert på grunn av covid-19.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 910annaue

Kjære gjest,

Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding. Veldig hyggelig å lese at hotelloppholdet svarte til forventningene.

Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være.

Anmeldt 14. juli 2020

Vi fikk et ganske slitent rom, men det kan jeg takke meg selv for, for jeg ba om rom med badekar, og da fikk vi et rom i gamle fløyen, som var det eneste ledige med badekar. Vi overnattet på hotellet på en av de varmeste sommerdagene (29 grader) og rommet hadde ingen aircondition, men vi fikk luftet via vinduet, og gardinene var lystette, så det gikk ganske greit. Veldig gode senger, og veldig hyggelig betjening. Frokosten var litt "avkortet" pga Korona, men det var masse deilig mat, og vi var veldig godt fornøyd. Hotellet var sentralt plassert, uten nattestøy på det rommet vi lå, i hvertfall.

Dato for oppholdet: juni 2020
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Gro-Signy H

Kjære gjest,

Tusen takk for god tilbakemelding.

Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være. Etter at vi fikk lov til å servere fra buffet igjen nå 15. juli, er frokosten selvfølgelig nå løftet mange hakk, håper dere får anledning også til å oppleve det :-)

Anmeldt 13. juli 2020

Jeg forstår at ved innføring av nye tiltak i et unntaks-Norge, så vil det forekomme avvik fra normal standard, og det er selvsagt noe som må til. Men så er det dette med alt det som faktisk fortsatt KAN holdes normalt.

Jeg har tidligere bodd veldig mye på Scandic både privat og gjennom jobb og generelt vært fornøyd. Men denne gangen på Nidelven ble jeg skuffet.

Noe denne perioden med koroana har lært oss har vært å ha god hygiene. Rommet og hotellet er jo generelt rent (som man kan se), men opplevelsen av et bad med mye hår på hårføner etter forrige gjest, og flere hår i dusjen, får meg til å undre om det går litt vel fort i svingene om dagen. Kanskje det slurves andre steder også....?

Frokosten på Scandic Nidelven er jo nærmest blitt en stor snakkis for hotellfrokostentusiaster og kåret til norges beste så mange ganger at det forventes høy standard også i (beklager uttrykket) disse korona-tider. Men her må jeg si jeg undres igjen. Jeg har tidligere gitt Scandic tilbakemelding på at jeg synes de sløser utrolig mye med matressurser når de setter frem tallerkner med ferdig rasjonert pålegg. Pålegg som jeg tror veldig mange spiser et eller to produkter av, for så å sette igjen til kasting. Det er ikke bra og her må det være en bedre løsning. Så mye svinn føles helt grusomt.
Ei heller var det synlige glutenfrie eller laktosefrie produkter man kunne ta som alternativ, noe man forventer i dag.
Men når tilbudet er kuttet så drastisk, så forventer man i det minste service. Og i frokostsalen, begge dager, var stemningen så lite trivelig at vi satt og pratet om det mens vi spiste og overhørte flere gjøre det sammen. Servitøren bak disken for varmrettene var altså parodisk sur og uhøflig. Regelrett kastet egg på tallerkenen min og da jeg spurte (med et smil om munnen) om jeg kunne få et par kjøttboller, siden de ikke har bacon, nærmest rullet hun på øynene og nok en kastet to kjøttboller oppå eggene slik at de rullet av og over brettet mitt. Altså, jeg har forståelse for høyt tempo og stress, men dette har jeg ikke opplevd før. Måtte bare le, for å blir sur og sint orker jeg ikke. Eggene var dog gode. Kjøttbollene kan jeg styre meg for. Uansett, og det skal sies, flere av hotellets ansatte, var meget hyggelige og imøtekommenede.
En siste ting å utsette denne gangen var en filleting, men noe irriterende. Begge dagene fikk vi håndkler som loet noe helt vlit. Som sagt en filleting, men jeg gikk og plukket lo resten av dagen.

Dere kan bedre! :)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, stians743
Kjetil Vassdal, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære gjest,

Takker så mye for din tilbakemelding.

dag. Selv om frokostkonseptet vårt er redusert fra vår tradisjonelle buffet, er
frokosten fortsatt en svært viktig del av vårt hotellopphold.
Samtidig er myndighetenes retningslinjer og gjestenes krav om sikkerhet i henhold
til smittevern noe vi tar på største alvor og legger til grunn når vi nå har måtte endre vårt
frokosttilbud.

Det nye frokosttilbudet er et resultat av gjennomførte piloter på fire av Scandic sine åpne
hoteller, inkl. oss, samt basert på innsikt fra markedsundersøkelser og konkurrent-analyser.

Frokostkonseptet besår av en kald velsmakende frokosttallerken, selvbetjente
stasjoner med singelpakket mat som pålegg, frukt, yoghurt og korn. I tillegg vil vi innen kort tid også tilby
en varmmatstasjon som serverer varmmatalternativer.

For våre gjester som ønsker å ta med frokost på
rommet tilbyr vi fortsatt frokostpose, men det må avtales ved innsjekk.

Beklager at du opplevde dårlig service ved ditt opphold, dette vil vi selvfølgelig følge opp internt.

Igjen, takk for din tilbakemelding og velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 12. juli 2020

Litt slitt rom, men rent og pent. Frokosten ble løst på en grei måte, pakket på tallerkener med litt forskjellig pålegg, men selvfølgelig ikke som før coronaen !! Vi kommer nok igjen, da gjerne til en frokostbuffe :)

Takk, Kåre Robert L

Kjære gjest,

Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være.