FindHotel
ScandicHotels.comUSD 225
Prestigia.comUSD 235
Anmeldt 29. juli 2020

Her er det mye å ta tak i. Vi hadde bestilt 6 rom. Første rom luktet gammel svette og ble byttet. Andre rommet ble utelåst uten at noen ville komme og hjelpe. Tredje rom hvor siste person kom senere fikk 2 ganger nøkkel til feil rom på tross av at vedkommende fortalte hvilket rom nr han skulle ha. Når resepsjonisten klarer å himle med øynene i stedet for å beklage feil han har begått så sier det noe om service nivået til vedkommende. De øvrige resepsjonistene var hyggelige. Under frokost snakket vi om dårlig service i resepsjonen og alle skjønte med en gang hvem det var snakk om siden alle hadde opplevd dårlig service fra vedkommende. Frokosten var en skremmende opplevelse hvor meters grensen var fraværende. Nå er i utgangspunktet ikke det kun hotellet sin feil men ingen ansatte forsøkte å få orden på køer etc. Det holder ikke å gi klokkeslettet til gjestene når det ikke er noen som kontrollerer at dette blir overholdt. Dette hotellet overlever nok på grunn av beliggenheten som er genial for besøk i Trondheim

3  Takk, 692sveins
Espen Teigseth, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2020

Hei,

Takk for din tilbakemelding!

Beklager så mye ang. deres opplevelse av rom og resepsjonens imøtekommenhet under oppholdet, og at dette ikke ble ihht. vår standard. Her må vi selvfølgelig se på våre rutiner, samt kvalitetssjekking av rom under sommerdriften. Din tilbakemelding er selvfølgelig delt med både resepsjonssjef, samt husøkonom og vi vil sammen gå igjennom dette og kvalitetssikre at dette ikke skjer fremover.

Vi setter stor pris på at dere velger Scandic Nidelven for deres private reise/ferie, som mange andre også gjør i disse litt spesielle tider. Selv om frokostkonseptet er noe redusert fra vår tradisjonelle buffet, er frokosten fortsatt en svært viktig del av vår merkevarebygging. Samtidig er myndighetenes retningslinjer og gjestenes krav om sikkerhet i henhold til smittevern noe vi tar på største alvor. Vi har et meget høyt belegg i sommer, som vi selvfølgelig setter stor pris på. At ingen tok ansvar ang. avstand under ditt opphold er veldig beklagelig, og vil også bli fulgt opp!

Beklager virkelig at deres forventninger ikke ble 100% innfridd denne gangen, og håper vi snart vil komme tilbake til normalen og at vi da får tilby dere en bedre hotellopplevelse.

Anmeldt 28. juli 2020

Upåklagelig frokost. Nydelig hotell. Men vi bestilte superior rom med kanalutsikt og fikk utsikt rett ut på taket til hotellet og ikke noe mer. Forsøkte å ordne opp i dette med resepsjonen, men de var lite behjelpelige. Var også ekstremt vanskelig å finne parkering i nærheten. Vi var innom 3 fulle parkeringshus før vi fant ett med ledige plasser rundt 10 min gange fra hotellet.

Takk, Tina Marie S

Hei Tina Marie,

Tusen takk for din tilbakemelding, som vi setter stor pris på slik at vi hele tiden kan forbedre det vi leverer.

Godt å høre at dere satte pris på vår frokostbuffet, selv om frokostkonseptet er noe redusert fra vår tradisjonelle prisbelønte buffet, så er frokosten fortsatt en svært viktig del av vår merkevarebygging:) Beklager så mye at vi denne gangen ikke fikk gitt dere et superior rom med utsikt mot Nidelven, ikke alle vår rom har dette dessverre. Vi har hatt et meget høyt belegg i sommer, som vi selvfølgelig setter stor pris på og det hjelper mye at de fleste i år tar norgesferie. Dette merkes også på parkeringsfasilitetene rundt om i Trondheim og resten av landet i år dessverre.

Hjertelig velkommen tilbake ved neste Trondheimsbesøk, og håper vi da får muligheten til å tilby dere et oppgradert rom mot elven.

Fortsatt riktig god sommer!

Anmeldt 27. juli 2020

Fint og passe stort rom. Vi var tomme for håndsåpe og ringte til resepsjonen, og de kom med ny såpe innen få minutter. Frokostbuffeten var aldeles nydelig, det var lett å forstå at de serverer Norges beste frokost! Vi var spente på hvordan det skulle være pga. corona, og vi ble veldig positivt overrasket! Stort utvalg og smakte godt. Sentral og fin beliggenhet, kort avstand til både kjøpesenter og togstasjon. Bare noen minutters gange til sentrum. Anbefales!

1  Takk, katta116

Hei,

Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding, som vi setter stor pris på!

Veldig godt å høre at hotelloppholdet svarte til forventningene, og at dere fikk god og rask hjelp fra resepsjonen.

Hjertelig velkommen tilbake ved neste Trondheimsbesøk, og fortsatt riktig god sommer!

Anmeldt 27. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Espen Teigseth, Guest Services / Front Office på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2020

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi håpet i det lengste at den berømte frokosten ville bli servert innen vårt besøk, men tror ikke den frokosten engang kunne fått oss til å ha lyst til å reise tilbake hit. Familie på 5 stk og hund, to rom ved siden av hverandre. Ble plassert i den gamle delen av hotellet, lengst unna inngangen og lengst unna heisen.. noe som betyr en del gåing inne med hund. Ikke noe vi har noe imot, men kanskje andre gjester? Vegg til vegg tepper i gangene som var så skitne at jeg er usikker på om det var original fargene som syntes. Samme på rom. Rommet lå ut mot trafikkert vei, lite støy når vinduene er igjen men toget hører man godt. Kjører heldigvis ikke ofte forbi. Bikkja får ganske raskt ferten av noe når vi ankommer rommet, og under sengen lå det noe han fikk i seg før vi fikk snudd oss om. Sjekket under senga på neste rom, åjada, der lå det både godteri og kanelbullar fra forrige gjest.. Klaget i resepsjonen på dette, ble tilbudt nytt rom, men hvorfor skal man bytte rom når vi har to rom som ikke er rengjort? Dessuten hadde vi på vei ned møtt vaskepersonalet og sagt ifra til disse også, som umiddelbart tilbydde å støvsuge. Så ikke noe kompensasjon her..

Når det henger lapper over hele hotellet og på rommet om at rengjøringen er viktig spesielt nå i koronatider så må jeg si at dette for oss ble en fasade.

Det henger også lapper om at buffeten er byttet ut med frokosttallerkner, dette stemmer heller ikke. Du kan få frokosttallerken hvis du ønsker, men de tilbyr også redusert buffet. Man blir delt inn i puljer, men det er likevel trangt ved enkelte stasjoner til tider.. ikke noe retningsmerking. Jeg kan ikke skjønne hvorfor de ikke serverer den berømte frokosten heller, for dette var som en vanlig buffet på hvilket som heldt hotell.

Eneste plusset for dette hotellet er beliggenheten. Vi kommer neste gang til å velge et annet hotell, dette var bare skuffende.

Takk, Kjerstisch

Hei Kjerstisch,

Takk for din tilbakemelding!

Beklager så mye at renholdet på deres rom under oppholdet ikke var ihht. vår standard.
Vi må selvfølgelig se på våre rutiner, samt kvalitetssjekking av rom under sommerdriften. Din tilbakemelding er selvfølgelig delt med både resepsjonssjef, samt husøkonom og vi vil sammen gå igjennom dette og kvalitetssikre at dette ikke skjer fremover.

Vi setter stor pris på at dere velger Scandic Nidelven for deres private reise/ferie, som mange andre også gjør i disse litt spesielle tider. Skjønner godt at forventningene er høye til vår frokost, som de siste 13 år er blitt kåret til Norges Beste av «Twining`s Best Breakfast» som er en uoffisiell kåring på landsbasis. Denne konkurransen ble for lengst avlyst for i år, og usikkert når den også vil starte opp igjen. Vår frokostposisjon er svært viktig for oss og er noe vi skal jobbe for å ivareta. Selv om frokostkonseptet er noe redusert fra vår tradisjonelle buffet, er frokosten fortsatt en svært viktig del av vår merkevarebygging. Samtidig er myndighetenes retningslinjer og gjestenes krav om sikkerhet i henhold til smittevern noe vi tar på største alvor. Etter nye endringer fra myndighetene pr.15 juli, der buffetforbudet ble opphevet gjorde vi tilpasninger til vårt frokostkonsept for å imøtekomme gjestens forventninger, og vi mener vi har på plass de viktigste elementene for å kunne nyte en god frokost under dagens omstendigheter.