Travelocity
Orbitz.com
eDreams
ScandicHotels.comUSD 225
Anmeldt 29. juli 2020

Er lite fornøyd med service i forbindelse med oppholdet vårt på scandic nidelven.
Bestilling gjennomført på deres egne nettsider. Ønsker tidlig innsjekk kl 10.00 og ber om tilbakemelding angående parkering.
Får desverre ingen tilbakemelding og regner derfor med at dette er problemfritt. Etter en natt med kjøring og ankomst på morgenen får vi beskjed om at ingen av disse kan oppfylles.
Greit nok, men svar på forhånd på mine spørsmål slik at jeg kan forberede meg.
Rommene var fine og rene. Frokosten var den store skuffelsen. På grunn av corona var det en unntakssituasjon.
Varm mat serveringen var direkte skuffende og lite gjestfri. Kald eggerøre og et par småpølser.
På spørsmål om pannekaker svarer kokken at den er for barn. Vår tenåring sønn med eget betalt rom, fikk ingen lyst på den ene pannekaken han fikk som et unntak.
Det rare var at de som vi opplevde som mest hyggelig på hotellet var personal som vasket rommene og ryddet i spisesalen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Happiness820067
Espen Teigseth, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2020

Kjære gjest,

Takk for din tilbakemelding!

Beklager så mye ang. ingen tilbakemelding på spørsmål/ønsker før ankomst, noe vi i utgangspunktet er gode på. Her må vi selvfølgelig se på våre rutiner og din tilbakemelding blir delt med de respektive avdelinger det gjelder, slik at vi sammen går igjennom dette for å kvalitetssikre at det ikke skjer fremover.

Vi setter stor pris på at dere velger Scandic Nidelven for deres private reise/ferie, som mange andre også gjør i disse litt spesielle tider. Selv om frokostkonseptet er noe redusert fra vår tradisjonelle buffet, er frokosten fortsatt en svært viktig del av vår merkevarebygging. Samtidig er myndighetenes retningslinjer og gjestenes krav om sikkerhet i henhold til smittevern noe vi tar på største alvor. Beklagelig å høre ang. pannekakehendelsen og at dette ble lite vennlig presentert, samt opplevelsen av vår varmmat. Her har vi noe mer en hva du påpeker, og kan nevne kjøttboller, tomatbønner, speilegg, bacon, lun hjemmelaget leverpostei, hard og bløtkokt egg og omeletter. Godt å høre at dere satte pris på våre "stuepiker" og restaurantpersonal!

Beklager virkelig at deres forventninger ikke ble 100% innfridd denne gangen, og håper vi snart vil komme tilbake til normalen og at vi da får tilby dere en bedre hotellopplevelse.

Anmeldt 29. juli 2020

Her er det mye å ta tak i. Vi hadde bestilt 6 rom. Første rom luktet gammel svette og ble byttet. Andre rommet ble utelåst uten at noen ville komme og hjelpe. Tredje rom hvor siste person kom senere fikk 2 ganger nøkkel til feil rom på tross av at vedkommende fortalte hvilket rom nr han skulle ha. Når resepsjonisten klarer å himle med øynene i stedet for å beklage feil han har begått så sier det noe om service nivået til vedkommende. De øvrige resepsjonistene var hyggelige. Under frokost snakket vi om dårlig service i resepsjonen og alle skjønte med en gang hvem det var snakk om siden alle hadde opplevd dårlig service fra vedkommende. Frokosten var en skremmende opplevelse hvor meters grensen var fraværende. Nå er i utgangspunktet ikke det kun hotellet sin feil men ingen ansatte forsøkte å få orden på køer etc. Det holder ikke å gi klokkeslettet til gjestene når det ikke er noen som kontrollerer at dette blir overholdt. Dette hotellet overlever nok på grunn av beliggenheten som er genial for besøk i Trondheim

3  Takk, 692sveins

Hei,

Takk for din tilbakemelding!

Beklager så mye ang. deres opplevelse av rom og resepsjonens imøtekommenhet under oppholdet, og at dette ikke ble ihht. vår standard. Her må vi selvfølgelig se på våre rutiner, samt kvalitetssjekking av rom under sommerdriften. Din tilbakemelding er selvfølgelig delt med både resepsjonssjef, samt husøkonom og vi vil sammen gå igjennom dette og kvalitetssikre at dette ikke skjer fremover.

Vi setter stor pris på at dere velger Scandic Nidelven for deres private reise/ferie, som mange andre også gjør i disse litt spesielle tider. Selv om frokostkonseptet er noe redusert fra vår tradisjonelle buffet, er frokosten fortsatt en svært viktig del av vår merkevarebygging. Samtidig er myndighetenes retningslinjer og gjestenes krav om sikkerhet i henhold til smittevern noe vi tar på største alvor. Vi har et meget høyt belegg i sommer, som vi selvfølgelig setter stor pris på. At ingen tok ansvar ang. avstand under ditt opphold er veldig beklagelig, og vil også bli fulgt opp!

Anmeldt 28. juli 2020

Upåklagelig frokost. Nydelig hotell. Men vi bestilte superior rom med kanalutsikt og fikk utsikt rett ut på taket til hotellet og ikke noe mer. Forsøkte å ordne opp i dette med resepsjonen, men de var lite behjelpelige. Var også ekstremt vanskelig å finne parkering i nærheten. Vi var innom 3 fulle parkeringshus før vi fant ett med ledige plasser rundt 10 min gange fra hotellet.

Takk, Tina Marie S

Hei Tina Marie,

Tusen takk for din tilbakemelding, som vi setter stor pris på slik at vi hele tiden kan forbedre det vi leverer.

Godt å høre at dere satte pris på vår frokostbuffet, selv om frokostkonseptet er noe redusert fra vår tradisjonelle prisbelønte buffet, så er frokosten fortsatt en svært viktig del av vår merkevarebygging:) Beklager så mye at vi denne gangen ikke fikk gitt dere et superior rom med utsikt mot Nidelven, ikke alle vår rom har dette dessverre. Vi har hatt et meget høyt belegg i sommer, som vi selvfølgelig setter stor pris på og det hjelper mye at de fleste i år tar norgesferie. Dette merkes også på parkeringsfasilitetene rundt om i Trondheim og resten av landet i år dessverre.

Hjertelig velkommen tilbake ved neste Trondheimsbesøk, og håper vi da får muligheten til å tilby dere et oppgradert rom mot elven.

Fortsatt riktig god sommer!

Anmeldt 27. juli 2020

Fint og passe stort rom. Vi var tomme for håndsåpe og ringte til resepsjonen, og de kom med ny såpe innen få minutter. Frokostbuffeten var aldeles nydelig, det var lett å forstå at de serverer Norges beste frokost! Vi var spente på hvordan det skulle være pga. corona, og vi ble veldig positivt overrasket! Stort utvalg og smakte godt. Sentral og fin beliggenhet, kort avstand til både kjøpesenter og togstasjon. Bare noen minutters gange til sentrum. Anbefales!

1  Takk, katta116

Hei,

Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding, som vi setter stor pris på!

Veldig godt å høre at hotelloppholdet svarte til forventningene, og at dere fikk god og rask hjelp fra resepsjonen.

Hjertelig velkommen tilbake ved neste Trondheimsbesøk, og fortsatt riktig god sommer!

Anmeldt 27. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Espen Teigseth, Guest Services / Front Office på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2020