Destinia.com
FindHotelUSD 176
Anmeldt 3. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Espen Teigseth, Guest Services / Front Office på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2020

Anmeldt 3. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Kjempebra levert på alt! Smittevern ble tatt på alvor. Servicen i Broen bar og resepsjonen var meget god! Frokosten er og blir fantastisk på Nidelven, selv med fullt hus. Savnet kun matservering i Broen bar, men dette er på plass over helgen fikk vi høre, så da får vi ta en tur til :)

Takk, Idahestnes77
Espen Teigseth, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2020

Hei Ida,

Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding, som vi setter stor pris på:)

Godt å høre at du hadde et flott opphold hos oss med god service fra resepsjon og bar. Også godt å høre at du fikk en flott frokost, selv om frokostkonseptet er midlertidig redusert fra vår tradisjonelle prisbelønte buffet i disse tider. Frokosten er fortsatt en svært viktig del av vår merkevarebygging og opplevelse av oppholdet:)

Du er alltid hjertelig velkommen tilbake og håper vi ser deg i Broen bar om ikke lenge, for å nyte en bedre middag:)
Fortsatt riktig god sommer!

Mvh: Espen T, F&B/ ass. Hotel Manager

Anmeldt 31. juli 2020

Hadde et supert opphold. Flott hotell med sentral beliggenhet, blide og hyggelige ansatte og DEN BESTE hotellfrokosten supert med gratis kaffe/te i lobbyen og badekar på rommet kommer gjerne tilbake!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, liselundebrennhagen

Hei Lise,

Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding, som vi setter stor pris på!

Veldig godt å høre at hotelloppholdet svarte til forventningene, og at dere satte pris på gratis kaffe og badekar på rommet.
Godt å høre at dere også satte pris på vår frokostbuffet, selv om frokostkonseptet er noe redusert fra vår tradisjonelle prisbelønte buffet, så er frokosten fortsatt en svært viktig del av vår merkevarebygging og opplevelse av oppholdet:)

Hjertelig velkommen tilbake ved neste Trondheimsbesøk, og fortsatt riktig god sommer!

Mvh: Espen T, F&B/ass. Hotel Manager

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Beliggenheten til hotellet er helt fantastisk. Rett ut hotell døra kommer du virkelig rett ut til det beste Trondheim har og by på, men hele hotellet har et stor men. Vi var en hel familie som skulle være på hotellet. Dagen etter snakket alle rundt frokost bordet hvordan vi ble møtt i resepsjonen. Skremmende var at alle hadde en ubehagelig situasjon som ikke skal skje i et service yrke.

Frokosten er totalt kaos. De deler ut lapper slik at gjestene på hotellet skal komme over flere forskjellige tider, men til tross av dette tiltaket er det mye som mangler for og hindre smitte under denne frokosten og generelt hele hotellet.

Takk, andreasg369

Kjære Gjest,

Takk for din tilbakemelding, noe vi setter stor pris på slik at vi hele tiden kan forbedre våre leveranser.

Beklager så mye ang. deres opplevelse av resepsjonen under oppholdet, og dette er selvfølgelig ikke etter vår standard. Her må vi gå igjennom våre rutiner og din tilbakemelding er delt med vår resepsjonssjef, og vi vil sammen gå igjennom dette og kvalitetssikre at dette ikke skjer fremover.

Vi setter stor pris på at dere velger Scandic Nidelven denne gangen, som mange andre også gjør i disse litt spesielle tider. Selv om frokostkonseptet er noe redusert fra vår tradisjonelle buffet, er frokosten fortsatt en svært viktig del av vår merkevarebygging. Samtidig er myndighetenes retningslinjer og gjestenes krav om sikkerhet i henhold til smittevern noe vi tar på største alvor. Vi har et meget høyt belegg i sommer, som vi selvfølgelig setter stor pris på og som hjelper reiselivsnæringen mye nå i sommerperioden. At det ikke opplevdes som tilstrekkelig ang. smittevern under ditt opphold, så er det veldig beklagelig, og vil også bli fulgt opp!

Beklager virkelig at deres hotellopphold ikke stod til forventningene denne gangen, og håper vi får ønsket dere velkommen ved neste Trondheimsbesøk for et bedre opphold.

Mvh: Espen T, F&B/ass. Hotel Manager