ScandicHotels.com
Destinia.com
Booking.comUSD 238
FindHotelUSD 240
Anmeldt 18. august 2020

Ja det er Corona tid, men tiltak bør ha relevans. Vi leide en sliten suite, det var ikke opplyst på nettsted at rommet var ribbet for fasiliteter som vannkoker/kaffemaskin. Ba om vannkoker, ikke mulig pga korona tiltak. Greier ikke se forskjell på vannkoker og hårføner mtp berøringspunkt. Flatene må selvfølgelig vaskes/desinfiseres etter besøk. Skitne flater på rommet. Stor balkong uten møbler. Senga så ut som det hadde ligget i den, ved innskjekk. Nei dette var skuffende.

Takk, brittmarit620
Espen Teigseth, Guest Services / Front Office på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2020

Hei brittmarit620,

Takk for din tilbakemelding som vi setter stor pris på, slik at vi hele tiden kan forbedre våre leveranser!

Beklager så mye ang. deres opplevelse av rom og de tiltak som er gjort nå i koronatiden. Din tilbakemelding er selvfølgelig delt med både resepsjonssjef, husøkonom og direktør og vi vil sammen ta nye vurderinger rundt disse fasilitetene.
Vi setter stor pris på at dere velger Scandic Nidelven, som mange andre også gjør i disse litt spesielle tider. Samtidig er myndighetenes retningslinjer og gjestenes krav om sikkerhet i henhold til smittevern noe vi tar på største alvor.

Beklager virkelig at deres forventninger ikke ble 100% innfridd denne gangen, og håper vi snart vil komme tilbake til normalen og at vi da får tilby dere en bedre hotellopplevelse.

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Et koselig hotell sentralt i Trondheim. Ligger flott til ved Nidelven. Koselig personale. En fantastisk frokost! Gode hygieniske tiltak. Super aircondition på rommet. Kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

2  Takk, Ann_ChristinP_13

Hei Ann_ChristinP_13,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, som vi setter stor pris på:)

Godt å høre at du hadde et flott opphold hos oss med god service fra vårt personale, samt at du satte pris på vår beliggenhet. Også godt å høre at du fikk en super frokost, med tilfredsstillende smittevern som også er blitt en viktig del av våre leveranser:) Hjertelig velkommen tilbake, og riktig god høst!

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde på Scandic Nidelven i 3 dager. Vi ble møtt av en hyggelig dame i resepsjonen.. rommet var stort og fint.. men de burde vært litt nøye med rengjøringen.. det var dyr på hodeputen...Frokosten var bra.. kanskje mye folk og noen som ikke var nøye med smittevern.. De ansatte var ok. Synd at hotellet ikke har egne parkeringsplasser til sine gjester.

Takk, Yudi N

Hei Yudi N

Takk for din tilbakemelding, som vi setter stor pris på slik at vi hele tiden kan forbedre det vi leverer.

Godt å høre at dere ble godt mottatt samt satte pris på vår frokostbuffet, selv om frokostkonseptet er noe redusert fra vår tradisjonelle prisbelønte buffet så er frokosten fortsatt en svært viktig del av vår merkevarebygging:) Smittevern er også en viktig del av dagens leveranser, og beklager at du opplevde litt for mye trengsel denne gangen og som du nevner er ikke alle like flinke dessverre. Synd å høre at renholdet ikke var etter vår standard, og dette vil bli tatt videre med avdelingen for forbedringer.

Hjertelig velkommen tilbake ved neste Trondheimsbesøk, og håper vi da får muligheten til å tilby dere en bedre hotellopplevelse.

Anmeldt 12. august 2020

Anmeldt 10. august 2020