Destinia.com
Booking.comUSD 309
ScandicHotels.comUSD 310
eDreamsUSD 309
Anmeldt 29. september 2020

Flott hotell med hyggelige ansatte, rent rom og ikke minst en nydelig frokost. Flott beliggenhet i forhold til både Solsiden og sentrum. Trivelig opplevelse og kan anbefale Scandic Nidelven på det varmeste.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, astein584360
Espen Teigseth, Guest Services / Front Office på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2020

Hei astein584360,

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding, som vi setter stor pris på:)

Godt å høre at du hadde et flott hotelopphold, med god service og beliggenhet som tilfredstilte dine behov/ønsker.
Også godt å høre at du fikk en flott frokost, som er en svært viktig del av vår merkevarebygging og opplevelse av oppholdet:)

Hjertelig velkommen tilbake og håper vi ser deg om ikke alt for lenge!

Riktig god høst!

Mvh: Espen T, F&B/ ass. Hotel Manager

Anmeldt 28. september 2020

Flott service i resepsjon. Topp frokost og topp smittevern. Rommet trenger opppussing: Sovesofa var veldig nedligget med lav madrass . Svar muggsopp e.l i hjørnet ved gulvet. Lite trykk i dusj med rustfarget dusjhode. Deilig dobbelseng med puter og dyne! Man får ikke følelsen av og bo på et «eksklusivt» pga kald og upersonlig innredet rom og korridorer . Resepsjon var korselig!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, ninamP9874QQ

Hei ninamP9874QQ,

Takk for din tilbakemelding som vi setter stor pris på, slik at vi hele tiden kan forbedre våre leveranser!

Godt å høre at sengen, resepsjonen og frokosten falt i smak, samt at du opplevde trygge rammer rundt vårt smittevern!
Beklager så mye ang. din opplevelse av rommet denne gangen, og at renhold/fasiliteter ikke var etter vår gjeldende standard. Din tilbakemelding er selvfølgelig delt med både resepsjonssjef, husøkonom og direktør, og vi vil sørge for å kvalitetsikre at vårt renhold og romstandard er etter våre gjeldende retningslinjer. Vi setter stor pris på at du velger Scandic Nidelven, og er meget lei for at vi denne gangen ikke fikk tilbudt deg en anne romkategori med annen beliggenhet. Beklager virkelig at forventningene ikke ble 100% innfridd denne gangen, og håper vi får mulighet til å ønske deg velkommen på nytt for en bedre opplevelse!

Mvh: Espen T, F&B Manager

Anmeldt 28. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 28. september 2020 via mobile enheter

Utrolig imponert. Etter å ha bodd her to netter følte jeg for å skrive en anmeldelse.

Fint og romslig rom med god dusj. Setter stor pris på at det ikke var regndusj, som jeg personlig mener føles som en torturmetode verre enn waterbording.

Sengen var helt topp. Ikke for myk, ikke for hard. Puten var fluffy og veldig komfortabel.

Frokosten var veldig god. Hadde alt man trengte, og litt til. Det var en egen smutikokk som lagde fersk smuti til gjestene. I tillegg var det svært gode, nystekte omeletter og annen deilig frokostmat. Spesilt imponert over frokosten med tanke på at det er midt i koronapandemien.

Fikk rom med flott utsikt ut over bybroen i Trondheim.

Takk, oled739

Hei oled739,

Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding, som vi setter stor pris på:)

Godt å høre at du hadde et flott hotelopphold, med god service og romfasiliteter som tilfredstilte dine behov/ønsker.

Hjertelig velkommen tilbake og håper vi ser deg om ikke alt for lenge!

Riktig god høst!

Mvh: Espen T, F&B/ ass. Hotel Manager