ScandicHotels.com
SPAR USD 7
Expedia.comUSD 172
Trip.comUSD 176
Anmeldt 8. januar 2021

Her merkes det at de har tatt covid 19 situasjonen på høyeste alvor!
Rommene framstår som godt vedlikeholdt og rengjort!
Maten var helt fantastisk!
Kommer definitivt tilbake!
Kan varmt anbefale dette hotellet til alle som skal ut å reise.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Sivertrg
Kjetil Vassdal, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, veldig kjekt å lese at dere merker at vi tar Cocid 19 på alvor mtp. smittevern, at maten smakte, samt dere hadde et fint opphold her hos oss.

Anmeldt 31. desember 2020

Fint hotell. Super service fra personalet ved innsjekking. Dårlig service ved frokost. OK rom.

Det vi reagerte mest negativt på var å bli skreket til av det som virket å være restaurantsjefen om at vi måtte bruke ansiktsmaske da vi stod ved inngangen til frokostsalen og leste på alle plakatene angående smittevern for å finne ut om det var krav til ansiktsmaske. Det var ingen plakater som sa noe om dette, men skrikingen fra restaurantsjefen levnet ingen tvil.

Videre likte vi heller ikke at de ansatte kom veldig nærme, maske eller ei, for å rydde bordet før vi er ferdige med å spise. Dette virker unødvendig da det ikke var spesielt stort trykk av gjester der. Også mange felles kontaktpunkter ved buffeen og det ville vært hensiktsmessig med anti-bac på hvert bord. Ikke alle av de ansatte hadde ansiktsmasker heller, men det kan sikkert være en fornuftig forklaring på dette.

Har bedre erfaringer fra de andre Scandic hotellene i byen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, leifroar
Kjetil Vassdal, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for tilbakemelding, veldig viktig for oss, slik at vi hele tiden kan forbedre kvaliteten på det vi leverer.
Siden det rett før dere bodde her ble innført påbud om munnbind for alle i Trondheim, hadde vi ikke fått opp plakater om dette, men det er nå på pass. Dette var derfor vår restaurantsjef måtte gi dere beskjed om dette med påbud munnbind.

Ellers har vi fått unntak vedr. munnbind for våre ansatte som jobber i resepsjonen, dette da vi der har fått på plass plexi glass, og da slipper man å bruke munnbind. Når det gjedler antibaq, så har vi ute over 20 stasjoner med det, så det skal være rikelig med muligheter for å benytte dette under hele frokosten. I tillegg har vi mange antibaq stasjoner rund om på hele hotellet, alt fra ankomst/resepsjon, lobby, kurs og konferanselokaler osv.

Anmeldt 29. desember 2020 via mobile enheter

Vi bodde her en natt i forbindelse med min kones 50-årsdag, og fikk et stort og fint hjørnerom. Det var sjokolade på rommet og hyggelig kort og tross corona og stengt bar fikk vi kjøpt litt «feiredrikke» i resepsjonen. Eneste vi hadde å utsette var litt sliten madrass og mangel på stikkontakt ved sengen.

2  Takk, Bj0rnA

Kjære gjest,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, veldig kjekt å lese at dere hadde et fint opphold her hos oss.

Anmeldt 11. desember 2020 via mobile enheter

Alltid kjekt å være på Scandic Nidelven. Hotellet ligger sentralt plassert i byen, har en strålende god frokost og flotte fasiliteter . Det eneste jeg savnet denne gangen var, at smittevern under pandemien kunne ha vært enda bedre. Jeg tenker her på at hver gjest skulle ha brukt eget utstyr til å forsyne seg av bufeen. At alle tar i samme bestikk er ikke godt nok. Selv om dette ble byttet ofte av betjeningen og det sto sprit tilgjengelig over alt. Desverre er ikke alle gjester like flinke til å sprite seg ofte nok.

Takk, perkristianb2016

Kjære gjest,

Tusen takk for god tilbakemelding, kjekt å lese at dere hadde et fint opphold her hos oss.

Anmeldt 5. desember 2020

Dato for oppholdet: desember 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Kjetil Vassdal, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2020