FindHotel
ScandicHotels.comUSD 210
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet fortjener ikke mer enn to stjerner. Hotellet bærer preg av slitasje og trenger en oppgradering. Renholdet var dårlig med støv under senger, på lister og i kroker. I korridorer og trappeoppgang lå det mye søppel. Aircondition var elendig og rommet ble for varmt til å få en god natts søvn. Men det verste var støyen både fra gaten og imellom rommene.

Romtips: Unngå standardrommene ut mot gaten!
1  Takk, Siryd
Kjetil Vassdal, Daglig leder på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for tilbakemeldingen, viktig for oss, slik at vi hele tiden kan forbedre kvaliteten på det vi leverer.
Det har vært en fantasitsk sommer med mye gjester, og vi ansetter hele tiden nye medarbeidere for å ta vare på våre gjester. Vi kommer jo/er i en pandemi, så blir en stor overgang fra lavt belegg til fulle hoteller. Tar derfor litt tid for alle våre flinke nye ansatte er opplært, men vi ser på dette med renhold du nevner, vit vi har fokus på dette, har også hatt en samtale med vår husøkonom om dette i dag :-)

Ellers hadde vi planer om oppussing rom mm., men alt dette ble satt på vent når Koronakrisen kom, men håper å få dette gjenomført så snart vi er tilbake til normalen igjen om ikke så altfor lenge.

Anmeldt 13. juli 2021

Kjempe fint og god beliggenhet på hotellet. Var her i juli, gode rutiner på smittevern, osv. Kjempe god frokost med rikt utvalg. og det samme gjelder maten i restauranten på kvelden. Kjempe god service overalt. Eneste synd at de ikke tilbyr parkering nærmere hotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, ThomasA2286

Kjære gjest,
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, veldig kjekt å lese at dere var så fornøyd, både med frokost, mati restaurant, service samt smittevernet :-)

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet og suiten var kjempefin, menformidabel utsikt mot elven. Minuset var at ekstra sengen til barnet vårt ikke var klart til leggetid, men de på vakt løste det raskt, så det ordnet seg.
Hotellet hadde glemt å legge ut tøfler og morgenkåpe, men etter å ha ringt resepsjonen,så fikset de det raskt.
Parkeringen var litt langt unna, mye styr med utsjekk fra p-huset, men etter å ga ringt kundeservice til P-huset Solsiden, så ordnet dette seg.
Til frokostbuffeten på hotellet var det veldig mange gjester til frokostbuffeten, og veldig få som brukte masker eller engangshansker, dette burde folk være såpass ansvarsbevisste å gjøre uten pålegg.
Men alt i alt et meget hyggelig hotell og trivelig betjening. Kan likevel anbefales på tross av nevnte ting som trakk litt ned.

Romtips: Be om hjørnesuiten, den er fabelaktig
Takk, HiltonEliteMember

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig og god tilbakemelding! :-)
Når det gjelder masker til frokost så bruker som du så alle våre ansatte dette, og vi anbefaler også alle våre gjester om å bruke det (påbud kan vi dog ikke gi, ref. lokale regler som bare åpner opp for anbefaling).

Anmeldt 12. juli 2021

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Aircondition ikke tilfredsstillende. Svært varmt på både vårt rom og venners rom. Ble vanskelig å sove. Fikk heldigvis låne vifte, det hjalp litt. Hyggelige ansatte. Kaos i frokostsal. Lite utvalg i pålegg for den som ikke spiser kjøtt. Skulle vært flere valg enn gravlaks og røykalaks.
Fikk beskjed ved innsjekk om å bruke munnbind i buffetområdet da «folk ikke er flinke til å holde avstand». Vi var av de få som gjorde det. Føltes mindre trygt mht smittevern. Foreslår at hoteller innfører plikt til å bruke munnbind i buffeen mht koronasituasjon pr. dato. God beliggenhet.

Romtips: Ta med bordvifte om du har, evt be om ei i resepsjonen.
Takk, Kristiansund
Kjetil Vassdal, Daglig leder på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for tilbakemelding, veldig viktig for oss, slik at vi hele tiden kan forbedre kvaliteten på det vi leverer.