Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 216
Anmeldt 17. juli 2021

Nydelig utsikt og god frokost, men når du ankommer sent på kvelden og det er bæsje striper og misfarget vann i toalettet så gir det ikke det beste første inntrykket. Dårlig rengjøring ble sagt ifra om til resepsjonen og fikk beskjed om at det skulle bli fikset. Vi gikk ut 4 timer, men når vi kom tilbake var toalettet like skittent.

Vi sa ifra igjen og denne gangen skulle det fiksest snarest. Når vi kom opp var renholderne allerede igang med sin vaske rutiner et rom bortenfor så de kom raskt til vårt rom. En renholder stakk hodet inn, han hadde blitt fortalt at noen på rommet hadde klaget. Vi ba han da kun vaske toalettet, ettersom vi ville slappe av litt. Da vasket han hele toalettet, utenom selve bollen selvfølgelig, som fortsatt var full av bæsjestriper og like skitten. Tror det blir Radisson neste gang.

God frokost og nydelig utsikt. Ellers hadde det blitt en stjerne. Denne anmeldelsen støtter opp om anmeldelsen til Siryd angående dårlig og slurvete renhold.

Takk, Larss_S9
Espen Teigseth, Guest Services / Front Office på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei Larss_S9

Takk for din tilbakemelding, som gjør at vi hele tiden kan forbedre våre leveranser.

Vi setter stor pris på at dere velgte Scandic Nidelven for deres reise/ferie slik som mange andre norske turister også har gjort i år, noe vi er veldig glade for! Beklager så mye at renholdet på deres rom under oppholdet ikke var ihht. vår standard.
Vi må selvfølgelig se på våre rutiner, samt kvalitetssjekking av rom under sommerdriften. Din tilbakemelding er selvfølgelig delt med både resepsjonssjef, samt husøkonom, og vi vil sammen gå gjennom dette og kvalitetssikre at dette ikke vil skje fremover.

Godt å høre at frokosten sto til forventningene, og beklager at vi denne gangen ikke klarte å levere 100% under oppholdet hos oss. Håper vi får mulighet til å rette opp dette ved neste trondheimsbesøk.

Mvh: Espen T, F&B Manager

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet fortjener ikke mer enn to stjerner. Hotellet bærer preg av slitasje og trenger en oppgradering. Renholdet var dårlig med støv under senger, på lister og i kroker. I korridorer og trappeoppgang lå det mye søppel. Aircondition var elendig og rommet ble for varmt til å få en god natts søvn. Men det verste var støyen både fra gaten og imellom rommene.

Romtips: Unngå standardrommene ut mot gaten!
1  Takk, Siryd
Kjetil Vassdal, Daglig leder på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for tilbakemeldingen, viktig for oss, slik at vi hele tiden kan forbedre kvaliteten på det vi leverer.
Det har vært en fantasitsk sommer med mye gjester, og vi ansetter hele tiden nye medarbeidere for å ta vare på våre gjester. Vi kommer jo/er i en pandemi, så blir en stor overgang fra lavt belegg til fulle hoteller. Tar derfor litt tid for alle våre flinke nye ansatte er opplært, men vi ser på dette med renhold du nevner, vit vi har fokus på dette, har også hatt en samtale med vår husøkonom om dette i dag :-)

Ellers hadde vi planer om oppussing rom mm., men alt dette ble satt på vent når Koronakrisen kom, men håper å få dette gjenomført så snart vi er tilbake til normalen igjen om ikke så altfor lenge.

Anmeldt 13. juli 2021

Kjempe fint og god beliggenhet på hotellet. Var her i juli, gode rutiner på smittevern, osv. Kjempe god frokost med rikt utvalg. og det samme gjelder maten i restauranten på kvelden. Kjempe god service overalt. Eneste synd at de ikke tilbyr parkering nærmere hotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, ThomasA2286

Kjære gjest,
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, veldig kjekt å lese at dere var så fornøyd, både med frokost, mati restaurant, service samt smittevernet :-)

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet og suiten var kjempefin, menformidabel utsikt mot elven. Minuset var at ekstra sengen til barnet vårt ikke var klart til leggetid, men de på vakt løste det raskt, så det ordnet seg.
Hotellet hadde glemt å legge ut tøfler og morgenkåpe, men etter å ha ringt resepsjonen,så fikset de det raskt.
Parkeringen var litt langt unna, mye styr med utsjekk fra p-huset, men etter å ga ringt kundeservice til P-huset Solsiden, så ordnet dette seg.
Til frokostbuffeten på hotellet var det veldig mange gjester til frokostbuffeten, og veldig få som brukte masker eller engangshansker, dette burde folk være såpass ansvarsbevisste å gjøre uten pålegg.
Men alt i alt et meget hyggelig hotell og trivelig betjening. Kan likevel anbefales på tross av nevnte ting som trakk litt ned.

Romtips: Be om hjørnesuiten, den er fabelaktig
Takk, HiltonEliteMember

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig og god tilbakemelding! :-)
Når det gjelder masker til frokost så bruker som du så alle våre ansatte dette, og vi anbefaler også alle våre gjester om å bruke det (påbud kan vi dog ikke gi, ref. lokale regler som bare åpner opp for anbefaling).

Anmeldt 12. juli 2021

• Reisetype: Reiste med venner