FindHotel
ScandicHotels.comUSD 214
Anmeldt 24. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Espen Teigseth, Guest Services / Front Office på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

3 netter på rom 216. Rommet ligger mot veien, og det er derfor umulig å ha åpent vindu pga trafikkstøy. Meget hyggelige og serviceinnstilte ansatte i både resepsjon og restaurant. Rommet var ok. 2 gode senger, nok lamper, tv, vannkoker. Badet stor dusj. Dusjen har imidlertid dårlig trykk, så hårvask en utfordring. Kopper og glass på rommet var skitne når vi kom. Koppene ble byttet en gang, men de var skitnere når vi kom tilbake på ettermiddagen en dag, enn når vi dro på morgenen. En dag ble rommet heller ikke rengjort.

Frokosten er selvsagt noe redusert pga korona-restriksjoner, men stekt egg med en bitteliten bacon bit på, er ikke verdig "Norges beste frokost". Meget stort utvalg til frokost, men det betyr ikke at det er god kvalitet på all maten. Jeg spiser helst varmmat, og denne var ikke spesielt god. Kaffen fra barista var sur. Frisk nydelig fruktsalat kan anbefales.

Bestilte matpakke en dag, en av disse skulle være uten melk og gluten. Kom med pålegg som viser gluten i innholdsfortegnelse og ost, så matpakken turte jeg ikke spise.

Endel forbedringspotensiale på dette hotellet. Spesielt på rengjøring og stell av rom.

Romtips: Meget hektisk til frokost. Kom tidlig. Spør etter rom høyt oppe, mot elva.
1  Takk, Ann_CatherineNorway

Hei Ann_CatherineNorway

Takker så mye for din tilbakemelding!

Godt å høre at servicen var tilfredsstillende, med hyggelige ansatte. Beklager ang. oppfølging av renhold på deres rom denne gangen, og dette er selvfølgelig ikke etter vår standard. Setter stor pris på tilbakemelding slik at vi får utbedret mangler samt at vi selvfølgelig skal kvalitetssikre renholdet, og blir tatt tak i med en gang. Frokosten er tilpasset sommersesongen med et utvalg som skal treffe de fleste, med en god miks av lokale, hjemmelagde og standard produkter ++ Synd å høre at opplevelsen ikke stod til forventningen, og vi tar dette til etteretning. Også veldig beklagelig at frokostpakken du bestilte viste seg å inneholde produkter med gluten. Vi har et bredt og godt utvalg av glutenfrie produkter, så dette er noe vi absolutt burde klare!

Beklager virkelig at deres forventninger samt opplevelse ikke ble innfridd under oppholdet, og håper dere vil benytte hotellet ved neste Trondheimsbesøk, slik at vi da kan få en mulighet til å vise oss fra en bedre side.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Bra plassert hotell men virket veldig underbemannet når vi var der. Rom ikke klart v sjekk-inn kl 15.45. Frokosten er usedvanlig bra med alt du måtte ønske og litt til, men oppfattes allikevel som kaotisk i høysesong, og derfor ikke så hyggelig. Alt for mange mennesker og køer. Vinduer som ikke lot seg åpne og mangel på aircondition gjorde nettene til en ubehagelig opplevelse på tross av at vi lånte en vifte. Flott utsikt fra vårt rom, men denne blir ødelagt av svært skitne vinduer.

Romtips: Nydelige restauranter på Solsiden som ligger rett ved. Gangavstand til det meste. Restaurant Troll ligger også i nærheten som var fantastisk
Takk, Y4437IIsusanh

Hei Y4437IIsusanh

Takk for din tilbakemelding, som hele tiden gjør at vi kan forbedre våre leveranser!

Godt å høre at du satte pris på frokosten, og veldig beklagelig at den opplevdes som kaotisk. Årets sommerdrift ble jo nok en suksess for hotel, restaurant og reiseliv etter anbefalinger fra myndighetene om å feriere i eget land, noe vi setter stor pris på selvfølgelig. Mange har opplevd et belegg utenom det vanlige, og de utfordringer dette har gitt oss med tanke på smittevern samtidig som servering av frokostbuffet er fult tillatt. Vi har også vært veldig heldige med sommervarmen i år, og dette merkes dessverre også på rommet. Vi har med likhet som mange andre hotell ingen aircondition på hvert rom, og luftstrømmen styres sentralt på huset.

Beklager virkelig at dine forventninger ikke ble 100% innfridd denne gangen, og håper dere velger oss igjen ved en senere anledning og at vi da kan få vist oss fra en bedre side!

Anmeldt 20. juli 2021

Rent rom, god seng. Kjøleskap på rommet. Frokosten var god, den var delt i flere puljer nå i covid tia. Bare ei bru over til solsiden. Hyggelig personale. Det er ganske lytt på hotellet og utsikten var ikke noe å skryte av fra vårt rom, men vi skulle bare sove der uansett. Neste gang kommer jeg til å be om rom mot elva.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, lindaaa9

Hei Lindaaa9

Tusen takk for fin tilbakemelding!
Godt å høre at oppholdet infridde etter forventningene, og neste gang blir det nok elveutsikt:)

Fortsatt riktig god sommer!

Anmeldt 20. juli 2021

Frokosten på Nidelven har vært sagnomsust, men over en periode på flere år har pilen hatt en nedadgående kurve. Nå er det en helt okei opplevelse, men ikke lenger det det var. Har blitt for samlebånd og industrielt.

Og nå i covid-19 kunne man forventet at personalet fulgte opp alle plakatene med oppfordring om bruk av munnbind i frokostsalen. Dette ble ikke gjort og et absolutt fåtall av gjestene benyttet det til tross for trengsel og dårlig plass. Spørs om ikke Nidelven har fått mine penger for siste gang.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Ni93
Espen Teigseth, Guest Services / Front Office på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei Ni93

Takk for din tilbakemelding, som alltid er viktig slik at vi hele tiden kan forbedre våre leveranser.

Vår frokostposisjon er en meget viktig del av vår merkevare, som vi hele tiden vil forbedre og utvikle. Norges beste frokost er en seier vi har tatt 13 ganger siden konkurransen startet i 2005 og siste kåringen var i 2019 hvor vi også tok 1 plass. Siden den gang har konkurransen vært lagt på is/avviklet naturlig nok, men håper den vil gjenoppstå igjen etterhvert.. Det har vært tøffe tider for hotell og restaurant bransjen siden mars 2020, med mange opp og nedturer. Vi er selfølgelig meget glade for de periodene vi har fått fult belegg, og har måttet tilpasse oss deretter. Frokosten er nå justert for sommerdrift, og vi vil hele tiden utvikle oss for å skape en best mulig opplevelse for alle når det gjelder utvalg, service og de smittevernshensyn vi fortsatt må følge. Når det gjelder smittevernstiltak så er munnbind nå kun en oppfordring og ikke et påbud. Vi fortsatte med påbud om munnbind en god stund etter at denne regelen ble endret, men måtte til slutt gi etter da tilbakemeldingene ble for mange og gjester følte seg krenket når de fikk beskjed om å ta på dessverre ...

Beklager så mye for at vi denne gangen ikke infridde dine forventninger, og håper vi får muligheten til å ta imot deg ved neste trondheimsbesøk og at vi da får vist oss fra en bedre side.

Mvh, Espen T
F&B Manager/ ass. hotel manager