Trip.com
ScandicHotels.comUSD 236
Anmeldt 25. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Espen Teigseth, Guest Services / Front Office på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Espen Teigseth, Guest Services / Front Office på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Anmeldt 24. juli 2021

Opplevde at vi måtte vente til kl. 20 før rommet var klargjort og da var det ikke skikkelig rengjort. Når vi først fikk rommet var det en forferdelig bassdunking der i frå et eller annet diskotek. Når vi klagde opplevde vi at hotellresepsjonen ikke kunne gjøre noe med det. Lite søvn første natten, i tillegg måtte vi stå opp til 7.30 for å få frokost. Andre natten var det heldigvis slutt på bråket. Likevel sitter vi igjen med en ferietur til Trondheim som ikke ble som forventet. I tillegg var det langt å gå til nærmeste parkeringshus. Vi har vært medlem av Scandic i mange år og vært fornøgd på alle hotell vi har bodd på, men her kommer vi ikke til å bo igjen.

Takk, Sveinung2019

Hei Sveinung2019

Tusen takk for din tilbakemelding!

Veldig synd å høre ang. sen innsjekk, renholdet samt mangler på deres rom denne gangen, og dette er selvfølgelig ikke etter vår standard. Setter stor pris på tilbakemelding slik at vi får utbedret mangler samt at vi selvfølgelig skal kvalitetssikre renholdet, og blir tatt tak i med en gang. Det har i år som i fjor vært et fantastisk høyt belegg, og mange har igjen lagt sin ferie i eget land som vi sette veldig stor pris på. Hotellet har mange rom, og ikke alle har like bra plassering dessverre. Med fult belegg er alle rom tatt i bruk og noen er mer utsatt for bråk samt at hotellet ligger i en by med forskjellige aktiviteter fra alle kanter. At vi denne gangen ikke levde helt opp til forventningene er som nevnt meget beklagelig, og håper vi kan få rettet opp dette ved et senere besøk.

Fortsatt god sommer!

Mvh,
Espen T, F&B Manager

Anmeldt 24. juli 2021

Hotellet ligger sentralt til, med gangavstand til det meste vi ville oppleve. Fikk låne sykler av hotellet, stort pluss for dette! Frokosten sies å være Norges beste, og gledet oss veldig til den. Men hva som var så mye bedre her enn andre steder, kan ikke jeg peke på‍♀️

Hotellet hadde rutiner og tiltak mot covid, som inndeling av frokosttider, lapper som viste om utstyr og inventar var rentgjort osv. Noe utrivelig bemanning i restauranten i måten å snakke til, og ikke med, gjester.

Bemanningen i resepsjonen var svært imøtekommende og hyggelige.

Vi fikk rom i den gamle delen, men rommet var helt ok. Det lå derimot ut mot en svært trafikkert vei og med togtransport helt i nærheten. Dette bråket veldig. I tillegg var det utstyrsrom for hotellet hvor glassflasker og lignede ble knust , og lyden av dette bar godt i veggene.

Hotellet hadde fint treningsrom ut mot elven, pluss for dette.

Men alt i alt var dette en helt ordinær hotellopplevelse , noe som gjør at vi sannsynligvis like gjerne prøver et annet hotell neste gang.

Takk, B962PCkristind

Hei B962PCkristind

Tusen takk for din tilbakemelding!

Godt å høre at du ble godt ivaretatt av resepsjonen, og at treningsrommet falt i smak.
Beklager at frokostopplevelsen ble noe dårlig, og dette tar vi selvfølgelig videre og er ikke etter vår standard.
Det har i år som i fjor vært et fantastisk høyt belegg, og mange har igjen lagt sin ferie i eget land som vi sette veldig stor pris på. Det har vært en tøff periode for hotell og restaurantbransjen generelt med permitteringer, bemanning og tilpasninger rundt en meget varierende drift. Hotellet har mange rom, og ikke alle har like bra plassering dessverre og beklager at vi denne gangen ikke hadde mulighet for bedre plassering.

Håper vi ser dere ved neste Trondheimsbesøk, og at vi da kan få mulighet til å innfri det som manglet denne gangen.

Fortsatt riktig god sommer!

Mvh,
Espen T, F&B Manager

Anmeldt 24. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Espen Teigseth, Guest Services / Front Office på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021