Trip.com
ScandicHotels.comUSD 214
Anmeldt 30. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Espen Teigseth, Guest Services / Front Office på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Anmeldt 27. juli 2021

Stort hotell ved nidelven. Var ganske fullt da vi var der. Det var gode rutiner med tanke på covid 19, og frokosten var super. Det eneste var at der var lang kø ved innsjekk, og man kunne ha åpnet en " skranke" til.

Takk, kristineI9005UH

Hei kristineI9005UH

Tusen takk for fin tilbakemelding!

Vi har heldigvis hatt en stor økning i antall gjester den siste tiden, spesielt nå i sommerperioden. Beklager at det ble litt kø ved innsjekk denne gangen, og det tar vi til etteretning. Håper vi ser deg igjen ved neste Trondheimsbesøk, og fortsatt riktig god sommer:)

Anmeldt 26. juli 2021

Flott hotell med serviceinnstilt personale. Tilrettelagt godt ved måltider med tanke på covid. Blid og hyggelig betjening i skranke, bar og restaurant:). Lekker og delikat frokost buffet som ikke manglet noe i utvalget. + for at de bruker lokal mat. Anbefales

Takk, Kristinmyhr

Hei Kristinmyhr

Tusen takk for flott tilbakemelding!

Veldig godt å høre at du hadde et flott opphold, som levde opp til forventningene.

Fortsatt riktig god sommer, og håper vi ser deg igjen snart:)

Positivt:
- FROKOST (veldig god)
- beliggenhet (ved elven, stille, solsiden)
- planløsningen og selve lokalene (rommene og resepsjon)

Negativt:
- vegg til vegg teppe. Føler jeg tråkker rundt i hundre andre gjester sin tåfis
- renholdet. Renholdet burde være bedre til denne prisen. Både såpedispenserne i dusjen og ved vasken så helt forferdelige ut! Og det var en hårføner på badet som ikke kan ha vært vasket eller tørket støv av på flere gjesters besøk.

Vi var her to netter i fellesferien, og jeg skjønner at prisene stiger da, men til denne prisen mener jeg renholdet burde være bedre! Selv om rommene er fine og relativt nye er det ekkelt å føle at alle gjester som har bodd her før deg ennå henger igjen.

Det virker ikke som kommunikasjon mellom ansatte er så veldig bra heller. Vi spurte etter ekstra håndduker i resepsjonene. Vi fikk deretter hentet flere håndduker hos vaskepersonalet. Så forlot vi hotellet og kår vi kommer tilbake har noen vært inne på rommet med enda en stabel håndduker og feil kan jo skje. Men noen timer senere har det kommet noen innom med enda en stabel håndduker! Vi fikk altså tre stabler håndduker!

Takk, ellinors638

Hei ellinors638

Tusen takk for fin tilbakemelding!
Godt å høre at oppholdet infridde med god frokost, beliggenhet og lokasjon. Beklager virkelig at renholdet samt noen mangler på rom ikke var helt på plass denne gangen, og vi vil selfølgelig ta dette med oss videre til forbedringer.

Håper vi ser dere igjen ved neste Trondheimsbesøk, og at vi da får muligheten til å infri 100%

Fortsatt riktig god sommer!

Anmeldt 26. juli 2021

Det manglende renholdet på hotellrommet vi fikk denne uken var hårreisende og rett og slett heslig. Man skulle tro at renholdet er ekstra nøye nå i disse tider, men jeg og kjæresten har aldri før opplevd et så urent hotellrom som møtte oss denne uken, samt at vi ikke fikk det vi hadde betalt for. En ting er at vi hadde forhåndsbestilt et superior rom for to, med king size bed. På rommet var det bare en 160x200 seng, samt at rommet også hadde to ekstra senger, totalt 4 sengeplasser. Vi hadde fått et familierom (fikk vi vite litt senere), men det er en filleting i forhold til de andre tingene vi fikk se på rommet. Det var fullt av barnehåndmerker og fingeravtrykk på vinduet. Gulvet hadde svarte striper fra sko og tydelige flekker (som lett kunne vaskes bort). Det var en yoghurtlignende flekk som vistes veldig godt på skrivebordet. Det var godt synlige smuler i lenestolen (som lett kunne blitt støvsugd vekk). Det mest heslige var hvordan kjøleskapet så ut innvendig, for der så det ikke ut som det hadde vært vasket på lang tid, med masse flekker, smuler og noe som lignet mugg! Vi klagde selvfølgelig, men siden hotellet var fullt, og siden det led mot kveld, var det ingenting annet dere kunne gjøre enn å sende en renholder til å rengjøre, og vi fikk beskjed om at vi måtte vente til neste dag med å se om det kunne være et annet rom ledig til oss. Dere beklaget, og sa at det var en del sommervikarer hos dere nå. Til tross for at renholderen som ble sendt til rommet vårt hadde prøvd å rette opp det elendige arbeidet til sin kollega, fristet det ikke akkurat så veldig å overnatte på dette rommet.

Neste dag måtte vi på nytt forklare til de i resepsjonen vår misnøye. Det virket som det var litt usikkerhet om hvordan dere kunne hjelpe oss, helt til en av deres forbipasserende ansatte (som antageligvis driver med renhold) stoppet og så ut til å ønske å bistå med å ordne opp. Denne ansatte tok seg en kort prat med resepsjonisten. Da virket det som om ballen begynte å rulle igjen, og vi ble utlovet et annet rom.

Det andre rommet vi fikk hadde heldigvis litt bedre standard. Her var det gulv- til- gulv- teppe, så det var (heldigvis?) vanskelig å sjekke renholdstilstanden. Men heller ikke dette rommet gav oss inntrykk av en tilfredsstillende utført renholdsliste... Kaffekoppene og glassene som stod på brettet sammen med kaffe- og teposene hadde skittent belegg. Heller ikke her så det ut til at kjøleskapet hadde blitt rengjort på en stund...Nok en gang måtte vi klage på remholdet. Den samme ansatte som tok en small- talk med resepsjonisten tidligere på dagen, var den som kom og skiftet ut kopper/ glass, samt vasket kjøleskapet. Det var en veldig trivelig ansatt/ renholder som beklaget så mye, og som virket som h*n oppriktig skulle ønsket at ting var mer på stell på hotellet. Så, da vi endelig kunne senke skuldrene litt og begynne å ha den avslappende helgen vi kom for, skulle samboeren ta seg en dusj. Vann over HELE gulvet (håper ikke vannet fikk trengt seg inn i noen av flisenes sprekker eller fugenes slitne områder)...Nok en ting tilført i hele totalen av inntrykket vårt av hotellet.

Ellers var det ikke til å unngå å se at gangene på hotellet, spesielt forbi hotellrommene hadde små biter av søppel og diverse lort (og også glassbiter!) som lå der uberørt gjennom hele oppholdet vårt fra torsdag til søndag. Totalen av vårt opphold hos dere gir et inntrykk av manglende og dårlig renhold. Knuste potteplanter og sammenleggbare bord var bare stuet under trappa ned mot konferanserommene. Manglende påfyll av hånddesinfeksjon her og der. Vi har tidligere (for noen år tilbake) overnattet på dette hotellet og vært fornøyd. Nå bærer dette hotellet preg av stort forfall, desverre. Her trengs det store grep for at dere videre skal kunne drive et attraktivt hotell.

1  Takk, LaBolma

Hei LaBolma

Tusen takk for din tilbakemelding, etter oppholdet hos oss!

Meget beklagelig å høre ang. din opplevelse og håndtering av renhold og standard denne gangen. Smittevern er også noe vi tar på største alvor, for våre gjester og ansatte, og meget viktig i disse tider som du nevner. Årets sommerdrift ble jo nok en suksess for hotel, restaurant og reiseliv etter anbefalinger fra myndighetene om å feriere i eget land, noe vi setter stor pris på selvfølgelig! Mange har opplevd et belegg utenom det vanlige, samt de utfordringer dette har gitt. Et høyt antall gjester i sommerperioden er vi veldig godt fornøyd med, og med fult belegg og den opplevelsen som dere nå dessverre fikk er vi ikke stolte av. Dette er selvfølgelig ikke etter vår standard, og noe vi tar til etteretning og forbedring videre. Setter stor pris på tilbakemelding slik at vi får utbedret mangler samt at vi selvfølgelig skal kvalitetssikre renholdet, og blir tatt tak i med en gang. . At vi denne gangen sviktet, er som nevnt meget beklagelig..

Vi tar din tilbakemelding på største alvor, og vi ser hele tiden etter forbedringspotensialer underveis. Håper vi ved en senere anledning kan få vist oss fra en bedre side! Ta gjerne direkte kontakt med hotellet for videre oppfølging.

Fortsatt riktig god sommer!