FindHotel
ScandicHotels.comUSD 210
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

SuperiorPluss-rommet var møkkete og med ødelagte møbler. Slett ikke etter beskrivelsen på nettsiden. Jeg har vært ved hotellet tidligere og den kjente frokosten var redusert til en mer ordinær utgave. Selv om baristaen var særlig blid og hjelpsom.

Romtips: Be om å få bo i bygget som har resepsjonen - her er standarden bedre
1  Takk, smilla_onthego_123
Espen Teigseth, Guest Services / Front Office på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Hei smilla_onthego_123

Tusen takk for din tilbakemelding!

Veldig synd å høre ang. renholdet samt mangler på deres rom denne gangen, og dette er selvfølgelig ikke etter vår standard. Setter stor pris på tilbakemelding slik at vi får utbedret mangler samt at vi selvfølgelig skal kvalitetssikre renholdet, og blir tatt tak i med en gang. Det har i år som i fjor vært et fantastisk høyt belegg, og mange har igjen lagt sin ferie i eget land som vi setter veldig stor pris på. Det har vært en tøff periode for hotell og restaurantbransjen generelt med permitteringer, bemanning og tilpasninger rundt en meget varierende drift. At vi denne gangen sviktet, er som nevnt meget beklagelig.

Synd å høre at vår sommerfrokost ikke levde opp til forventningen, og vi kommer sterkere tilbake fra høsten med nye justeringer. Godt å høre at du satte pris på vår barrista i kaffebaren.

Håper vi får muligheten til å rette opp dette ved et senere besøk i Trondheim, og da får vist oss fra en bedre side.

Anmeldt 30. juli 2021

Anmeldt 27. juli 2021

Stort hotell ved nidelven. Var ganske fullt da vi var der. Det var gode rutiner med tanke på covid 19, og frokosten var super. Det eneste var at der var lang kø ved innsjekk, og man kunne ha åpnet en " skranke" til.

Takk, kristineI9005UH

Hei kristineI9005UH

Tusen takk for fin tilbakemelding!

Vi har heldigvis hatt en stor økning i antall gjester den siste tiden, spesielt nå i sommerperioden. Beklager at det ble litt kø ved innsjekk denne gangen, og det tar vi til etteretning. Håper vi ser deg igjen ved neste Trondheimsbesøk, og fortsatt riktig god sommer:)

Anmeldt 26. juli 2021

Flott hotell med serviceinnstilt personale. Tilrettelagt godt ved måltider med tanke på covid. Blid og hyggelig betjening i skranke, bar og restaurant:). Lekker og delikat frokost buffet som ikke manglet noe i utvalget. + for at de bruker lokal mat. Anbefales

Takk, Kristinmyhr

Hei Kristinmyhr

Tusen takk for flott tilbakemelding!

Veldig godt å høre at du hadde et flott opphold, som levde opp til forventningene.

Fortsatt riktig god sommer, og håper vi ser deg igjen snart:)

Anmeldt 26. juli 2021

Positivt:
- FROKOST (veldig god)
- beliggenhet (ved elven, stille, solsiden)
- planløsningen og selve lokalene (rommene og resepsjon)

Negativt:
- vegg til vegg teppe. Føler jeg tråkker rundt i hundre andre gjester sin tåfis
- renholdet. Renholdet burde være bedre til denne prisen. Både såpedispenserne i dusjen og ved vasken så helt forferdelige ut! Og det var en hårføner på badet som ikke kan ha vært vasket eller tørket støv av på flere gjesters besøk.

Vi var her to netter i fellesferien, og jeg skjønner at prisene stiger da, men til denne prisen mener jeg renholdet burde være bedre! Selv om rommene er fine og relativt nye er det ekkelt å føle at alle gjester som har bodd her før deg ennå henger igjen.

Det virker ikke som kommunikasjon mellom ansatte er så veldig bra heller. Vi spurte etter ekstra håndduker i resepsjonene. Vi fikk deretter hentet flere håndduker hos vaskepersonalet. Så forlot vi hotellet og kår vi kommer tilbake har noen vært inne på rommet med enda en stabel håndduker og feil kan jo skje. Men noen timer senere har det kommet noen innom med enda en stabel håndduker! Vi fikk altså tre stabler håndduker!

Takk, ellinors638

Hei ellinors638

Tusen takk for fin tilbakemelding!
Godt å høre at oppholdet infridde med god frokost, beliggenhet og lokasjon. Beklager virkelig at renholdet samt noen mangler på rom ikke var helt på plass denne gangen, og vi vil selfølgelig ta dette med oss videre til forbedringer.

Håper vi ser dere igjen ved neste Trondheimsbesøk, og at vi da får muligheten til å infri 100%

Fortsatt riktig god sommer!