Trip.com
Orbitz.com
ScandicHotels.comUSD 209
Anmeldt 2. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Espen Teigseth, Guest Services / Front Office på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi ringte 10-15 ganger ila dagen (fordelt på mange timer) for å si at vi kommer på kvelden på innsjekksdagen. Og vi sendte Mail. Men vi fikk ikke svar på verken Mail eller anrop. Så ringer de oss 21:30 og lurer på hvor vi er og om vi kommer. Vi informerer om at vi har forsøkt å få tak i de i timesvis. Dette ler de bort og sier det har vært travelt… Når vi kommer til hotellet kl 22 sier resepsjonen at vi har fått tildelt første slot på frokost, dvs halv 07:30 lørdag morgen. Evt kan vi ta med oss mat og spise på rommet…. (Som om jeg betaler for frokost som jeg må spise stående på rommet mitt…!)
Det gis ingen info om at det er tidspunkt på matservering eller at man kan velge slot på mat. Alle hotellet jeg har vært på siste 1,5 året i Norge har klart å opprette et system for å informere og kunne bestille tidspunkt for mat. Alle unntatt Scandic Nidelven åpenbart.
Jeg synes det er et STORT serviceproblem at de verken tar tlf på 10 timer, ikke svarer på Mail og ikke har noe system for å booke seg inn eller få kontakt med hotellet overhodet, eller system for å gi gjester noe informasjon. Koronaen har vart i snart 1,5 år og å si at de ikke har fått noe «system enda» er helt vilt.
Var sjokkert over manglende info og manglende beklagelse over frokosten. Men var virkelig sjokkert over at de ikke tok tlf eller svarte på Mail på en hel dag. Noe av det verste servicen jeg har opplevd på hotell noengang! Kommer aldri tilbake

Romtips: Du er heldig om du får kontakt med de på forhånd Om du gjør det må du selv spørre om frokost
Takk, lolaline89
Espen Teigseth, Guest Services / Front Office på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Hei Lolaline89

Takk for din tilbakemelding, etter oppholdet hos oss!

Meget beklagelig å høre at du ikke lyktes med å få svar med hotellet i forkant av oppholdet. Årets sommerdrift ble jo nok en for suksess for hotel, restaurant og reiseliv etter anbefalinger fra myndighetene om å feriere i eget land, noe vi setter stor pris på selvfølgelig! Mange har opplevd et belegg utenom det vanlige, og de utfordringer dette har medført. Uansett så er vi meget lei for at dere ikke lyktes med å få svar, og må se på våre rutiner samt kvalitetssikre kontaktpunkter inn mot hotellet.

Vi har heldigvis hatt en stor økning i antall gjester den siste tiden, og spesielt i sommerperioden som alle andre hoteller i Norge. Info rundt frokost og servicetilbud opplyses ved innsjekk i resepsjonen. Vi opererer med 3 bordsetninger for frokostbespisning, dette for å unngå at for mange er i restauranten samtidig. Vi benytter for øvrig 5 forskjellige restauranter for avvikling av frokosten, med bordoppsett etter 1 meters smittevernsavstand med 1 meter fra hode til hode (stol til stol). Dette gjør at vi hele tiden har sitteplasser til alle våre gjester, fordelt på 3 bordsetninger, og alle blir anbefalt å vente ved bordet sitt ved ankomst av hovmester som står i mottak på frokosten.

Vi tar selvfølgelig din tilbakemelding på største alvor, og vi ser hele tiden etter forbedringspotensialer underveis.
Håper vi kan få bevist dette ved en senere anledning.

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

SuperiorPluss-rommet var møkkete og med ødelagte møbler. Slett ikke etter beskrivelsen på nettsiden. Jeg har vært ved hotellet tidligere og den kjente frokosten var redusert til en mer ordinær utgave. Selv om baristaen var særlig blid og hjelpsom.

Romtips: Be om å få bo i bygget som har resepsjonen - her er standarden bedre
1  Takk, smilla_onthego_123

Hei smilla_onthego_123

Tusen takk for din tilbakemelding!

Veldig synd å høre ang. renholdet samt mangler på deres rom denne gangen, og dette er selvfølgelig ikke etter vår standard. Setter stor pris på tilbakemelding slik at vi får utbedret mangler samt at vi selvfølgelig skal kvalitetssikre renholdet, og blir tatt tak i med en gang. Det har i år som i fjor vært et fantastisk høyt belegg, og mange har igjen lagt sin ferie i eget land som vi setter veldig stor pris på. Det har vært en tøff periode for hotell og restaurantbransjen generelt med permitteringer, bemanning og tilpasninger rundt en meget varierende drift. At vi denne gangen sviktet, er som nevnt meget beklagelig.

Synd å høre at vår sommerfrokost ikke levde opp til forventningen, og vi kommer sterkere tilbake fra høsten med nye justeringer. Godt å høre at du satte pris på vår barrista i kaffebaren.

Håper vi får muligheten til å rette opp dette ved et senere besøk i Trondheim, og da får vist oss fra en bedre side.

Anmeldt 30. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 27. juli 2021

Stort hotell ved nidelven. Var ganske fullt da vi var der. Det var gode rutiner med tanke på covid 19, og frokosten var super. Det eneste var at der var lang kø ved innsjekk, og man kunne ha åpnet en " skranke" til.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, kristineI9005UH

Hei kristineI9005UH

Tusen takk for fin tilbakemelding!

Vi har heldigvis hatt en stor økning i antall gjester den siste tiden, spesielt nå i sommerperioden. Beklager at det ble litt kø ved innsjekk denne gangen, og det tar vi til etteretning. Håper vi ser deg igjen ved neste Trondheimsbesøk, og fortsatt riktig god sommer:)