Scandic Hotels
Sandnes, Norge
Anmeldelse av Scandic Nidelven
3,0 av 5 boblerAnmeldt 8. aug. 2021via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2021
Romtips: Anbefaler ikke sen innsjekk i høysesong. Da er det liten mulighet til å få byttet rom om rommet...
Tripadvisor
    kr 894
    kr 917
0.7 km fra Scandic Nidelven
Gratis Wi-Fi
замечательное место в этом очаровательном городе!
kr 1 095
2.7 km fra Scandic Nidelven
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 8. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Espen Teigseth, Guest Services / Front Office på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Anmeldt 7. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 5. august 2021

Er du på jakt etter slitte, små rom, dårlig smittevern og en kaotisk, men helt gjennomsnittlig hotellfrokost med rasjonering på bacon (en kvart skive per speilegg)? Da er dette hotellet for deg. Kommer ikke tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, Glenn H

Hei 9-Tex-9

Takk for din tilbakemelding, slik at vi hele tiden kan forbedre våre leveranser!

Synd å høre at vi ikke levde opp til dine forventninger denne gangen, og tar med oss dette videre.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer, og hjertelig velkommen tilbake.

Mvh,
Espen T, F&B Manager

Anmeldt 2. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Espen Teigseth, Guest Services / Front Office på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi ringte 10-15 ganger ila dagen (fordelt på mange timer) for å si at vi kommer på kvelden på innsjekksdagen. Og vi sendte Mail. Men vi fikk ikke svar på verken Mail eller anrop. Så ringer de oss 21:30 og lurer på hvor vi er og om vi kommer. Vi informerer om at vi har forsøkt å få tak i de i timesvis. Dette ler de bort og sier det har vært travelt… Når vi kommer til hotellet kl 22 sier resepsjonen at vi har fått tildelt første slot på frokost, dvs halv 07:30 lørdag morgen. Evt kan vi ta med oss mat og spise på rommet…. (Som om jeg betaler for frokost som jeg må spise stående på rommet mitt…!)
Det gis ingen info om at det er tidspunkt på matservering eller at man kan velge slot på mat. Alle hotellet jeg har vært på siste 1,5 året i Norge har klart å opprette et system for å informere og kunne bestille tidspunkt for mat. Alle unntatt Scandic Nidelven åpenbart.
Jeg synes det er et STORT serviceproblem at de verken tar tlf på 10 timer, ikke svarer på Mail og ikke har noe system for å booke seg inn eller få kontakt med hotellet overhodet, eller system for å gi gjester noe informasjon. Koronaen har vart i snart 1,5 år og å si at de ikke har fått noe «system enda» er helt vilt.
Var sjokkert over manglende info og manglende beklagelse over frokosten. Men var virkelig sjokkert over at de ikke tok tlf eller svarte på Mail på en hel dag. Noe av det verste servicen jeg har opplevd på hotell noengang! Kommer aldri tilbake

Romtips: Du er heldig om du får kontakt med de på forhånd Om du gjør det må du selv spørre om frokost
Takk, lolaline89

Hei Lolaline89

Takk for din tilbakemelding, etter oppholdet hos oss!

Meget beklagelig å høre at du ikke lyktes med å få svar med hotellet i forkant av oppholdet. Årets sommerdrift ble jo nok en for suksess for hotel, restaurant og reiseliv etter anbefalinger fra myndighetene om å feriere i eget land, noe vi setter stor pris på selvfølgelig! Mange har opplevd et belegg utenom det vanlige, og de utfordringer dette har medført. Uansett så er vi meget lei for at dere ikke lyktes med å få svar, og må se på våre rutiner samt kvalitetssikre kontaktpunkter inn mot hotellet.

Vi har heldigvis hatt en stor økning i antall gjester den siste tiden, og spesielt i sommerperioden som alle andre hoteller i Norge. Info rundt frokost og servicetilbud opplyses ved innsjekk i resepsjonen. Vi opererer med 3 bordsetninger for frokostbespisning, dette for å unngå at for mange er i restauranten samtidig. Vi benytter for øvrig 5 forskjellige restauranter for avvikling av frokosten, med bordoppsett etter 1 meters smittevernsavstand med 1 meter fra hode til hode (stol til stol). Dette gjør at vi hele tiden har sitteplasser til alle våre gjester, fordelt på 3 bordsetninger, og alle blir anbefalt å vente ved bordet sitt ved ankomst av hovmester som står i mottak på frokosten.

Vi tar selvfølgelig din tilbakemelding på største alvor, og vi ser hele tiden etter forbedringspotensialer underveis.
Håper vi kan få bevist dette ved en senere anledning.

Mvh,
Espen T, F&B Manager