FindHotel
ScandicHotels.comUSD 230
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Booket et dobbeltrom for allergiker i to netter med sen innsjekk. Da vi ankom hotellet fikk vi et rom med heldekkende teppe.
Gikk til resepsjonen for å bytte, fult Hotel og vi måtte ta til takk med det vi hadde fått.
Vurderte å finne annet hotell men ikke lett kl 23:30 om kvelden.

Fikk byttet rom til natt nummer to. Da vi ankom rommet var det avføring i toalettet, ekkelt!!

Grunnen til at vi booket rom på nettopp Scandic Nidelven var deres velkjente frokost. Den var bra, heldigvis.

Romtips: Anbefaler ikke sen innsjekk i høysesong. Da er det liten mulighet til å få byttet rom om rommet ikke svarer til forventningene.
Takk, Dream09941589293
Espen Teigseth, Guest Services / Front Office på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Hei Dream09941589293

Tusen takk for din tilbakemelding!

Beklager virkelig at det ble tildelt et rom med heldekkende teppegulv (som nevnt i første tilbakemeldingen), og dette burde vært i orden da dere sjekket inn. Godt at det ble ordnet på dag 2. Godt å høre at frokosten falt i smak, og viktig med en god start på dagen. Er veldig lei oss for at renholdet ikke var etter vår standard, noe som vil bli tatt videre fortløpende. Årets sommertrafikk ble heldigvis en suksess for hotel, restaurant og reiseliv etter anbefalinger fra myndighetene om å feriere i eget land, noe vi setter stor pris på selvfølgelig! Mange har opplevd et belegg utenom det vanlige, og har måttet tilpasse seg de utfordringer dette har gitt med tanke på permitteringer, åpning/stenging, mangel på personell samt utallige endringer på smittevern/tiltak osv. At vi denne gangen sviktet på renhold/romkategori, er som nevnt meget beklagelig..

Håper vi får mulighet til å rette opp dette ved neste besøk i Trondheim.

Fortsatt riktig god sommer!

Mvh,
Espen T, F&B Manager

Anmeldt 8. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 7. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 5. august 2021

Er du på jakt etter slitte, små rom, dårlig smittevern og en kaotisk, men helt gjennomsnittlig hotellfrokost med rasjonering på bacon (en kvart skive per speilegg)? Da er dette hotellet for deg. Kommer ikke tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, Glenn H

Hei 9-Tex-9

Takk for din tilbakemelding, slik at vi hele tiden kan forbedre våre leveranser!

Synd å høre at vi ikke levde opp til dine forventninger denne gangen, og tar med oss dette videre.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer, og hjertelig velkommen tilbake.

Mvh,
Espen T, F&B Manager

Anmeldt 2. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Espen Teigseth, Guest Services / Front Office på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021