FindHotel
ScandicHotels.comUSD 234
Anmeldt 10. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Kjetil Vassdal, Daglig leder på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Anmeldt 9. august 2021

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Dette er et flott hotell midt i sentrum. Fine rom med utsikt over Nidelven. Mange fine restauranter i nærheten. Frokosten var standard Sandic frokost. Var forsinket med innsjekking, måtte vente på rom. Hadde rom for å sette fra seg bagasjen,men dette var et ulåst rom slik at alle kunne gå inn der.

Takk, JanAasnes

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :-)
Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være.
Med vennlig hilsen
Kjetil Vassdal
GM

Anmeldt 9. august 2021

Scandic Nidelven er et bra hotell med en utsøkt frokost. Frokosten er alene verdt besøket :) Vi bodde på et standard hotellrom, og det var et helt vanlig Scandic Hotell rom. Rommet var rent og pent. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, Inaist2021

Kjære gjest,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, veldig kjekt å lese at dere hadde et fint opphold her hos oss.
Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være.

Med vennlig hilsen
Kjetil Vassdal
GM

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Dagen før innsjekk mailet jeg med hotellet hvor jeg ba om vifte på rommet, fikk til svar at dette skulle stå klart.
Rask og effektiv innsjekk, men rommet var en katastrofe. Luktet oppkast i rommet, flekker med oppkast på sengekappen, ingen vifte og tom vinflaske bak døren. Renholder har gjort en slett jobb!
Fikk byttet rom, men viften uteble. Heller ikke neste natt fikk vi noen vifte, denne kom først til natt nummer 3, etter gjentatte samtaler med personalet i resepsjonen.
Superiorrommene bærer preg slitasje og teppe på gulvet er udelikat.
Frokosten var god og smittevernet ble ivaretatt, kjekt med oppsatte klokkeslett for bespisning.

Opphold i den prisklassen bør score bedre på flere punkter. Har besøkt dette hotellet ved flere anledninger, men har nok hatt vår siste natt der nå.

Takk, Adventurer599815
Espen Teigseth, Guest Services / Front Office på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Hei Adventurer599815

Tusen takk for din tilbakemeldig, som er veldig viktig slik at vi hele tiden kan forbedre våre leveranser!

Veldig synd å høre ang. renholdet samt mangler på deres rom denne gangen, og dette er selvfølgelig ikke etter vår standard. Setter stor pris på tilbakemelding slik at vi får utbedret mangler samt at vi selvfølgelig skal kvalitetssikre renholdet, og blir tatt tak i med en gang. Det har i år som i fjor vært et fantastisk høyt belegg, og mange har igjen lagt sin ferie i eget land som vi sette veldig stor pris på. Det har vært en tøff periode for hotell og restaurantbransjen generelt med permitteringer, bemanning og tilpasninger rundt en meget varierende drift. At vi denne gangen sviktet på renhold/romstandard er meget beklagelig. Vi har også hatt en god og varm sommer som dessverre også gir noen utfordringer med varme rom, her fikk vi på et tidspunkt litt mangel på vifter. Godt å høre at frokosten falt i smak, med godt smittevern som også er en viktig del av oppholdet.

Med ønske om en fortsatt god sommer!

Mvh,
Espen T, F&B Manager