FindHotel
ScandicHotels.comUSD 230
Anmeldt 10. august 2021

Tja.. hva skal man si. Betalte nesten kr. 8000 for tre netter. Sjekker inn til ett skittent rom: toalettet er ikke vasket, hår i dusjen, skitt og smuler på gulvet, såpedispenseren er ikke rengjort, de fleste overflater var flekkete, støvete og skitten. Går ned i resepsjonen og sier i fra. Det skjer absolutt ingen ting. Ikke en beklagelse en gang. Bare mumling om at hotellet er fullt. Har selv jobbet som resepsjonist i mange år - vet godt hvordan dette funker. Dagen etterpå må jeg igjen på eget intiativ ta kontakt med resepsjonen. Møter da en hyggelig dame og får byttet rom. Dette skulle visst være ekstra godt rengjort, men utrolig nok så er dette rommet også skittent. Ser så på nettet at dette er vanlig for hotellet. Anbefaler ingen å bo her, og jeg skal aldri tilbake. Eneste plusset er beliggenheten - men det finnes flere hotell i Trondheim med det.

1  Takk, Silje42
Kjetil Vassdal, Daglig leder på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for tilbakemelding, som er viktig for oss, slik at vi hele tiden kan forbedre kvaliteten på det vi leverer.
Dårlig renhold beklager vi så mye, vi har opplevd at våre rutiner her med mange nye ansatte på sesongkontrakt for i sommer ikke har vært så god som tidligere. Dog har vi hele tiden hatt fokus på dette samt ikke minst smittevernsrutiner, og vi er stolte av at vi har holdt hotellet åpent under hele pandemien, og ennå har ingen av våre ansatte vært smittet av Korona :-) Dette viser at våre renholds og smittevernsrutiner fungerer, ikke minst siden vi har hatt mange tilfeller på hotellet med gjester som har vært smittet av Korona.

Igjen, vi takker så mye for tilbakemeldingen.

Anmeldt 10. august 2021

Anmeldt 9. august 2021

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Dette er et flott hotell midt i sentrum. Fine rom med utsikt over Nidelven. Mange fine restauranter i nærheten. Frokosten var standard Sandic frokost. Var forsinket med innsjekking, måtte vente på rom. Hadde rom for å sette fra seg bagasjen,men dette var et ulåst rom slik at alle kunne gå inn der.

Takk, JanAasnes

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :-)

Anmeldt 9. august 2021

Scandic Nidelven er et bra hotell med en utsøkt frokost. Frokosten er alene verdt besøket :) Vi bodde på et standard hotellrom, og det var et helt vanlig Scandic Hotell rom. Rommet var rent og pent. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, Inaist2021

Kjære gjest,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, veldig kjekt å lese at dere hadde et fint opphold her hos oss.