FindHotel
ScandicHotels.comUSD 214
Anmeldt 15. august 2021

Ett flott hotell, kjedelige rom, skitne ekstraputer manglet putetrekk. Flott beliggenhet på solsiden nær kjøpesenter, turimråde og fine restauranter. Overdådig frokost med for mye vafler, manglet nøtter. Lekre frukter. Manglet skikkelig grovt brød. God frokost veier ikke opp for at det blåste kaldluft hele døgnet uten mulighet for regulering.

Takk, evaG8505WH
Kjetil Vassdal, Daglig leder på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Kjære gjest,

Takker for tilbakemeldingen, fint for oss slik at vi hele tiden kan forbedre kvaliteten på det vi leverer.
Skal følge opp dette med ventilasjon, så jobber vi også med å få pusset opp våre rom når pandemien en gang er helt ferdig :-)

Anmeldt 11. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Kjetil Vassdal, Daglig leder på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Anmeldt 10. august 2021

Vi kom til hotellet og ble møtt med utrolig hyggelige resepsjonister. Vi fikk et hyggelig rom med litt utsikt. Rommet var velutstyrt og hyggelig. Bra renhold og har det innholdet som de fleste kjede (kjedelige) hoteller har i dag.
Et lite minus er at de ikke har parkeringsmuligheter og heller ikke har noen avtale med nærliggende garasjeanlegg. Det bør de gjøre noe med nå når det er mange bilturister p.g.a Covid-19 og mindre muligheter for utenlandsreiser.
Hotellet er kjent for sin frokost. Den var fin, men nesten for mye av det gode. Vi hadde bedre frokoster på andre hotell som Hovde Gård og Brosundet, hvor utvalget var mindre, men servicen mye bedre.d

1  Takk, Victor R

Kjære gjest,
Tusen takk for god tilbakemelding, hyggelig å lese at mye var bra når dere besøkte oss i sommer, ikke minst servicen fra våre flinke repesjonister :-)

Anmeldt 10. august 2021

Tja.. hva skal man si. Betalte nesten kr. 8000 for tre netter. Sjekker inn til ett skittent rom: toalettet er ikke vasket, hår i dusjen, skitt og smuler på gulvet, såpedispenseren er ikke rengjort, de fleste overflater var flekkete, støvete og skitten. Går ned i resepsjonen og sier i fra. Det skjer absolutt ingen ting. Ikke en beklagelse en gang. Bare mumling om at hotellet er fullt. Har selv jobbet som resepsjonist i mange år - vet godt hvordan dette funker. Dagen etterpå må jeg igjen på eget intiativ ta kontakt med resepsjonen. Møter da en hyggelig dame og får byttet rom. Dette skulle visst være ekstra godt rengjort, men utrolig nok så er dette rommet også skittent. Ser så på nettet at dette er vanlig for hotellet. Anbefaler ingen å bo her, og jeg skal aldri tilbake. Eneste plusset er beliggenheten - men det finnes flere hotell i Trondheim med det.

1  Takk, Silje42

Kjære gjest,

Tusen takk for tilbakemelding, som er viktig for oss, slik at vi hele tiden kan forbedre kvaliteten på det vi leverer.
Dårlig renhold beklager vi så mye, vi har opplevd at våre rutiner her med mange nye ansatte på sesongkontrakt for i sommer ikke har vært så god som tidligere. Dog har vi hele tiden hatt fokus på dette samt ikke minst smittevernsrutiner, og vi er stolte av at vi har holdt hotellet åpent under hele pandemien, og ennå har ingen av våre ansatte vært smittet av Korona :-) Dette viser at våre renholds og smittevernsrutiner fungerer, ikke minst siden vi har hatt mange tilfeller på hotellet med gjester som har vært smittet av Korona.

Igjen, vi takker så mye for tilbakemeldingen.