Trip.com
ScandicHotels.comUSD 214
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Dette var veldig bra!!! Hyggelige folk som jobbet der, utrolig gode senger og frokosten er en egen liga! Nydelig kaffe som bestilles hos barista. Ikke det billigste hotellet i Trondheim,men virkelig verdt hver ei krone. Ingen tvil om hvilket hotel vi velger neste gang. Anbefales på d varmeste!

Takk, 343meretel
Kjetil Vassdal, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, veldig kjekt å lese at dere hadde et fint opphold her hos oss.

Anmeldt 18. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Kjetil Vassdal, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Anmeldt 15. august 2021

Rommet og badet samsvarer ikke med den høye prisen man betaler for en natt..
Rommet var heller ikke skikkelig rent, noe man forventer i disse tider. Det var også flere lamper som ikke fungerte. Hun som sjekket oss inn virket irritert og snakket så fort at vi knapt fikk med oss hva hun sa. Resepsjonisten tok seg ikke engang tid til å forklare oss at vi måtte gå ned trappen for å komme til rett heis. Vi måtte gå ned igjen til resepsjonen å spørre noen andre om hvor vi skulle gå.
Det er ikke air condition på rommet så om natten var det ekstremt varmt og veldig lytt siden vi måtte ha vinduet åpent. Toget går forbi her.
Morgenen etterpå startet med at det dunket noe sinnsykt i veggen. Hørtes ut som naboen hamret i veggen. Og deretter i halv ni tiden åpner stuepiken døren, UTEN å banke på…?
Frokosten var det eneste positivet med dette oppholdet, kanskje det er en grunn til at det er det eneste de reklamerer for?
Kommer ikke til å bo her igjen, men kommer gjerne for å spise frokost.

Takk, travelnatli
Kjetil Vassdal, Daglig leder på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for tilbakemelding, veldig viktig for oss, slik at vi hele tiden kan forbedre kvaliteten på det vi leverer.
Beklager så mye at dere ikke var fornøyd etter oppholdet hos oss denen gangen. Vi tar med oss dette videre, renovering av våre rom er noe vi hadde håpet å få gjennomført, men dette ble utsatt som mye annet pga. pandemien.

Renhold beklager vi så mye, vi har opplevd at våre rutiner her med mange nye ansatte på sesongkontrakt for i sommer ikke alltid har vært så godt som det skal, og vi har allerede iverksatt tiltak for å forbedre dette.

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell, litt stort i frokostsalen. Flott beliggenhet på Solsiden nær kjøpesenter, Nidelven og i nærhet til gode restauranter. Flott frokost med mangel av skikkelig grovt brød og nøtter. Masse lekker frukt. Scoren blir likevel lav pga kaldluftanlegg som blåste hele søgnet uten mulighet for regulering eller til å slå av.
Og... Ekstraputene på rommet var skitne og manglet putetrekk

2  Takk, Riorei

Kjære gjest,
Tusen takk for tilbakemelding. Hyggelig å høre at dere stort sett var fornøyd med oppholdet, bortsett fra dette med ventilasjonsalnellget. Sommeren var heldigvis i år varm og god, noe som medførte at vi måtte kjøre opp ventilasjon på rommene. Beklager at vi ikke fikk stilt dette noe ned til dere bodde her. Er fulgt opp med teknisk avdeling.

Anmeldt 15. august 2021

Ett flott hotell, kjedelige rom, skitne ekstraputer manglet putetrekk. Flott beliggenhet på solsiden nær kjøpesenter, turimråde og fine restauranter. Overdådig frokost med for mye vafler, manglet nøtter. Lekre frukter. Manglet skikkelig grovt brød. God frokost veier ikke opp for at det blåste kaldluft hele døgnet uten mulighet for regulering.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, evaG8505WH

Kjære gjest,

Takker for tilbakemeldingen, fint for oss slik at vi hele tiden kan forbedre kvaliteten på det vi leverer.
Skal følge opp dette med ventilasjon, så jobber vi også med å få pusset opp våre rom når pandemien en gang er helt ferdig :-)