FindHotel
ScandicHotels.comUSD 191
Anmeldt 31. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Kjetil Vassdal, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Anmeldt 31. august 2021

Anmeldt 24. august 2021

Fine og rene rom, beste frokosten jeg har opplevd, den kunne by på både slush, smoothies, ogvhadde egen barista. Meget imponerende. Hotellet lå også meget sentralt til og det var gang avstand til det meste.

Takk, Seaside07971275047

Kjære gjest,
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, veldig hyggelig å lese at vi har gitt deg din beste frokost opplevelse :-)

Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være.
Med vennlig hilsen
Kjetil Vassdal
GM

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Dette var veldig bra!!! Hyggelige folk som jobbet der, utrolig gode senger og frokosten er en egen liga! Nydelig kaffe som bestilles hos barista. Ikke det billigste hotellet i Trondheim,men virkelig verdt hver ei krone. Ingen tvil om hvilket hotel vi velger neste gang. Anbefales på d varmeste!

Takk, 343meretel

Kjære gjest,
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, veldig kjekt å lese at dere hadde et fint opphold her hos oss.
Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være.
Med vennlig hilsen
Kjetil Vassdal
GM

Anmeldt 18. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Kjetil Vassdal, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021