FindHotel
ScandicHotels.comUSD 194
Destinia.comUSD 197
Anmeldt 5. september 2021

Ble møtt av er rom som bærer preg av slitasje. Toalettrullholderen var løs på veggen, det var hår på de rene håndklærne mm. Frokosten var helt ok, men levde ikke opp til forventningene. God beliggenhet.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, stigerikskaar
Kjetil Vassdal, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for tilbakemelding, veldig viktig for oss, slik at vi hele tiden kan forbedre kvaliteten på det vi leverer.
Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være.

Anmeldt 1. september 2021

Fantastisk god service av den mannlige resepsjonisten som pyntet opp rommet til de nygifte vi var der sammen med. Vi hadde med roser, cava, jordbær+div som han danderte lekkert på rommet før brudeparet sjekket inn. Fantastisk god , og uventet ekstra, service i et stappfullt hotell med sannsynligvis svært mye å gjøre. Kommer garantert tilbake!

Takk, EirVol

Kjære gjest,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være! :-)

Anmeldt 31. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Kjetil Vassdal, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Anmeldt 31. august 2021

Anmeldt 24. august 2021

Fine og rene rom, beste frokosten jeg har opplevd, den kunne by på både slush, smoothies, ogvhadde egen barista. Meget imponerende. Hotellet lå også meget sentralt til og det var gang avstand til det meste.

Takk, Seaside07971275047

Kjære gjest,
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, veldig hyggelig å lese at vi har gitt deg din beste frokost opplevelse :-)

Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være.