Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 188
Anmeldt 15. september 2021

Effektiv og hyggelig resepsjon. Litt kjedelige rom - ikke spesielt koselig eller forseggjort. Nydelig frokost, selv om det nok har tapt seg litt siden sist. (Skuffende at det ikke var omelett på søndag. )
Største nedturen var beliggenhet på rom - ut mot jernbanen. En ting er jo det visuelle, men værre at det bråkte noe voldsomt fra godstog som gikk forbi på natta.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, erikvesterhusr
Kjetil Vassdal, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for tilbakemelding, veldig viktig for oss, slik at vi hele tiden kan forbedre kvaliteten på det vi leverer.

Anmeldt 14. september 2021

Veldig bra! Super fornøyd med beliggenhet.Kort vei til alt. Positiv opplevelse å ha med hund. Imponert over vegan buffe til frokost som ellers var fantastisk.Gode senger.Ingen parkering, men god service på å fortelle oss hvor vi kunne parkere.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, sleirv341234

Kjære gjest,
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, veldig kjekt å lese at dere hadde et fint opphold her hos oss.

Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Hotellet er mest kjekt for super frokost, og den er bra! Og de ha en trivelig ny del, i etasjene og området over resepsjonsrommet.
Så problemet: de har også rom «langt borte» gjennom, med tilgang gjennom konferansekorridoren på kjellernivå. Her er ganger og tepper ødelagte og skitne - og rommene forsøkes opprettholdt såvidt, frem mot en oppussing som aldri har kommet. Etter å ha blitt plassert på slikt rom to ganger, er ikke hotellet lenger et alternativ.
Dette opplever man ved flere hoteller (ny og gammel fløy) - noe som sikkert er en utfordring for både gjester og hotell.
Nå ble det nok for meg. Trondheim har flere nyere og bedre vedlikeholdte hoteller.

Romtips: Forlang alltid rom i ny fløy. Om du havner på gammelt rom, er ikke Nidelven et godt Trondheims-hotell.
Dato for oppholdet: november 2020
Takk, thoralfg

Kjære gjest,

Tusen takk for din tilbakemelding.

Veldig kjekt å lese at du fortsatt setter pris på vår frokost :-)

Når de gjelder rommene over konferansefølyen vår, så vit at vi jobber med å få renovert disse, og hadde det ikke vært for pandemien, så hadde de allerede vært renovert.

Vi håper å få deg tilbake som gjest igjen når ovennevnte er utført, hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal du være.

Anmeldt 5. september 2021

Ble møtt av er rom som bærer preg av slitasje. Toalettrullholderen var løs på veggen, det var hår på de rene håndklærne mm. Frokosten var helt ok, men levde ikke opp til forventningene. God beliggenhet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, stigerikskaar
Kjetil Vassdal, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Anmeldt 1. september 2021

Fantastisk god service av den mannlige resepsjonisten som pyntet opp rommet til de nygifte vi var der sammen med. Vi hadde med roser, cava, jordbær+div som han danderte lekkert på rommet før brudeparet sjekket inn. Fantastisk god , og uventet ekstra, service i et stappfullt hotell med sannsynligvis svært mye å gjøre. Kommer garantert tilbake!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, EirVol

Kjære gjest,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være! :-)