FindHotel
ScandicHotels.comUSD 174
Anmeldt 6. februar 2022

Har bodd her noen få ganger de siste årene, med oppgradert rom i fløyen over resepsjon så var rommet bra.Frokosten var en skuffelse, elendig bacon, bløt og med en rar bismak og eggrøre som var bløt med en rar konsistens..Tenkte først at de var uheldig, men det gjenntok seg neste dag

Dato for oppholdet: februar 2022
1  Takk, 15geird
Kjetil Vassdal, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2022

Kjære gjest,

Takker så mye for din tilbakemelding, som vi tar med oss videre og prøver å forbedre til ditt neste besøk.

Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være.

Med vennlig hilsen
Kjetil Vassdal
GM

Anmeldt 24. januar 2022

Dato for oppholdet: januar 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Kjetil Vassdal, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2022

Anmeldt 3. januar 2022

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Kjetil Vassdal, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2022

Anmeldt 30. desember 2021

Anmeldt 22. desember 2021

Vi måtte finne overnatting, fordi bilen vår ble fanget. Men som vanlig ble vi bra motatt på Scandic Nidelven. Det er så godt når hele staben er innstilt på å yte sit beste for "deg". Frokosten er helt super. Alt her smaker godt. Et sortiment av økologisk og lokal mat, gjør frokosten til en lykkestund, ved Nidelvens bredde.

Takk, Trygve R

Kjære gjest,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, veldig kjekt å lese at dere hadde et fint opphold her hos oss.
Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være.

Med vennlig hilsen
Kjetil Vassdal