FindHotel
ScandicHotels.comUSD 176
Anmeldt 10. mai 2022

Var på årsmøte, og det ble en fin opplevelse. Proffe ansatte. Et screen som levde sitt eget liv en liten stund, men det ordnet seg . Vi fikk oss en god latter.. Nidelven hotell ligger flott til for galleri besøk og museum. Mange flotte malerier av Håkon Gullvåg i resepsjonen. Solsiden med restauranter og butikker 2 min.fra.

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, hmeidell
Kjetil Vassdal, Daglig leder på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2022

Kjære gjest,
Tusen takk for veldig god tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-)
Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være.
Med vennlig hilsen
Kjetil Vassdal
Scandic Nidelven
GM

Anmeldt 3. mai 2022

Anmeldt 26. april 2022

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Kjetil Vassdal, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. april 2022

Anmeldt 10. april 2022

Anmeldt 7. april 2022

Hotellet er kjent for å ha Norges beste hotellfrokost, men ingen av de mange hotellene jeg har bodd på rundt om i verden har vel egentlig vært i nærheten. I tillegg er personalet helt enestående. Hyggelige og eksepsjonelt serviceinnstilte! Eneste minus ved vårt besøk, var at gjestesenga jeg ble tildelt på trippelrommet var altfor hard for en mann på 90 kg. Jeg sov knapt fire timer den natta. Ellers var rommet helt topp.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, asmundk1102

Kjære gjest,
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Verdens beste frokost? Kan ikke bli stort bedre enn det! :-)

Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være.

Med vennlig hilsen
Kjetil Vassdal