Destinia.com
Vio.comUSD 159
Anmeldt 15. oktober 2018

Bra beliggenhet midt på solsiden. Kort vei til uteliv,shopping og restauranter. Gang avstand til Trondheim sentrum. Med mange muligheter (shopping, museum,nidarosdomen,kino,teater,olavshallen m.m) Meget bra frokost. Fine rom. Kun 1 minus. Savnet kjøleskap på rommet

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Torill75
Anmeldt 12. oktober 2018

Første, men ikke siste gang vi bor her. Beliggenhet rett ved Solsiden med mange valgfrie mulighet for shopping, kafe- pub- og eller restaurantbesøk. Frokosten var upåklagelig. Her var det noe for en hver smak. Vennlig betjening betyr mye.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, Lillian R
Anmeldt 9. oktober 2018

Hotellet ligger svært sentralt og fint til på solsiden i Trondheim med en 10-15 minutters spasertur til Nidarosdomen blant annet. Servicen i resepsjonen er svært god og trekker opp vurderingen fra megDet store minuset at rommet vi fikk var svært slitt og gammeldags (623). Så er jeg 3rd floor medlem uten at det overhodet ga noen fordelerBadet på rommet var foreldet, og trykket i dusjen var så lavt at det var vanskelig å få en grei dusj. Det er dårlig plass til to kofferter på et vanlig standard rom, rommet kan ikke være større enn ca 10-12 kvm. Kommer til å styre unna dette hotellet i Trondheim igjen. Så jeg konkluderer med at scoren for rom er 2, men 4 for service og gir en score på 3 totalt

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
3  Takk, StianHJensen
Anmeldt 2. oktober 2018

Fint hotell sentralt i nærheten av mange restauranter og utesteder Kjøpesenter rett over veien. God mat og atmosfære, serviceinnstilt personale. Fint konferanserom. Busstopp for flybussen ca 3 minutter å gå

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 324sunshine
Anmeldt 26. september 2018

Flott og sentralt hotell med korte avstander til både butikker og restauranter. Hyggelig betjening både i resepsjonen og i frokostlokalet. Veldig rask unn og utsjekk. Rommene var også veldig bra. Hotellet anbefales!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Alf H H