Expedia.comUSD 133
ScandicHotels.comUSD 134
Vio.comUSD 132
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg syntes rommet var pent, til tross for at badet var lite og litt kaldt, men det var dessverre svært dårlig inneklima der. Vinduet vendte inn i hotellet, og det var derfor ikke tilgang til frisk luft. Resultatet ble tett nese og hodepine i løpet av natten, og en svært dårlig dag på jobben dagen etter. Frokosten var imidlertid svært bra, også for meg med behov i forhold til allergi. Jeg tror at med et utvendig rom, ville min skår blitt mye bedre.

1  Takk, 458sirif
Anmeldt 27. oktober 2018

Sammen med en venn bodde vi 2 netter i vakker Trondheim. Vi ankom i Trondheim tidlig om morgen og fikk rommet allerede kl11, selv om innsjekken starter vanligvis ikke før kl15. Personalet i resepsjonen var veldig vennlig og hjelpsom og håndterte alle våre forespørsler veldig profesjonelt. Rommet var stort, og hadde til vår overrasking også et badekar. Vi koste oss mye på hotellet. Frokosten var greit - ikke det største utvalgt, men du har funnet alt du trengte. Vi anbefaler hotellet på det sterkeste!

3  Takk, haakonSWE
Anmeldt 15. oktober 2018

Bra beliggenhet midt på solsiden. Kort vei til uteliv,shopping og restauranter. Gang avstand til Trondheim sentrum. Med mange muligheter (shopping, museum,nidarosdomen,kino,teater,olavshallen m.m) Meget bra frokost. Fine rom. Kun 1 minus. Savnet kjøleskap på rommet

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Torill75
Anmeldt 12. oktober 2018

Første, men ikke siste gang vi bor her. Beliggenhet rett ved Solsiden med mange valgfrie mulighet for shopping, kafe- pub- og eller restaurantbesøk. Frokosten var upåklagelig. Her var det noe for en hver smak. Vennlig betjening betyr mye.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, Lillian R
Anmeldt 9. oktober 2018

Hotellet ligger svært sentralt og fint til på solsiden i Trondheim med en 10-15 minutters spasertur til Nidarosdomen blant annet. Servicen i resepsjonen er svært god og trekker opp vurderingen fra megDet store minuset at rommet vi fikk var svært slitt og gammeldags (623). Så er jeg 3rd floor medlem uten at det overhodet ga noen fordelerBadet på rommet var foreldet, og trykket i dusjen var så lavt at det var vanskelig å få en grei dusj. Det er dårlig plass til to kofferter på et vanlig standard rom, rommet kan ikke være større enn ca 10-12 kvm. Kommer til å styre unna dette hotellet i Trondheim igjen. Så jeg konkluderer med at scoren for rom er 2, men 4 for service og gir en score på 3 totalt

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
3  Takk, StianHJensen