Booking.comUSD 162
FindHotelUSD 163
eDreamsUSD 162
HurbUSD 188

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Roger J Rønning, Daglig leder på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Roger J Rønning, General Manager på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2020

Anmeldt 24. juli 2020

Hotellet ligger sentralt til på Solsiden. Betjeningen er hyggelig og hjelpsom. Bodde på et Superior Ekstra rom som har litt bedre plass en et standard rom. Rommet hadde justerbare senger, men bare den ene virket. Det var skuffende, men fikk flere puter for å hjelpe av resepsjonen. Var også skuffet over at rommet ikke ble ryddet, rengjort den ene dagen vi var der, men fikk i alle fall håndklær av resepsjonen så vi ble hjulpet. Rommet reklamerte også med filmkanal, det bør fjernes fra siden deres for det var ikke filmkanal der. Syntes det fungerte bra med tildelte plasser til faste tider under frokosten. Likte godt at brød og pålegg var innpakket og maten smakte godt. Det er parkering under hotellet slik at en slipper å gå langt med bagasjen.

Takk, Lisrik
Roger J Rønning, Daglig leder på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Hei og takk for veldig hyggelig og konstruktiv tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på.

Jeg ønsker dere en riktig så fin sommer videre og så håper jeg vi sees igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 9. juli 2020

Vi bodde på connection-rom, veldig kjekt for en familie på 4. Fine, rene rom og gode senger. Fantastisk personale og nydelig frokost tross korona-restriksjoner Gratis kaffe hele døgnet og gratis is til barna var en positiv overraskelse Flott takterasse. Anbefales på det sterkeste

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, elihindseth
Roger J Rønning, Daglig leder på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2020

Hei elihindseth,

Tusen takk for besøket og den utrolig hyggelig tilbakemeldingen din!

Det setter vi utrolig stor pris på.
Veldig fint å høre at du likte våre connection-rom (og de kan jo faktisk huse familier på opptil 6 personer + en baby, som er uvanlig kost på hoteller ) og ikke minst våre flotte medarbeidere

Fortsatt riktig god sommer, jeg håper vi sees igjen ved en senere anledning

Mvh Roger, direktør

Anmeldt 6. juli 2020