Priceline
eDreamsUSD 161
HurbUSD 187
Anmeldt 3. august 2020

Bra beliggenhet, vennlig personale. Men vi fikk et skittent rom og selv om jeg ga beskjed i resepsjon, så ble det ikke bedre før jeg hentet vaskehjelpen selv. Men selv da ble det langt unna tilstrekkelig vasket. Spørs om vaskehjelp ikke har fått vite hvor rent et rent rom skal være, men med renner etter gammel melk/tannkrem/youghurt på bakveggen av kontorplassen så må man begynne å lure...
I dusjen lå det et brukt plaster, som til og med lå igjen etter første er-vask, selv om vi hadde plukket det opp og lagt det godt synlig på såpedispenseren i dusjen. I baren var det tomt for ølglass og tappe-øl, så vi måtte få ølboksen rett i hånden, uproft i mine øyne.
Til frokost manglet noe så elementært som bacon, og det kan kanskje skje, men da bør det være ordnet til neste dag, når det er noe dere skal ha.
Skuffende, og langt unna standarden til 2 andre Scandic-hotell i nærheten.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, EspenSkjegstad81
Roger J Rønning, Daglig leder på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Hei Espen,

Nei, slik skal det ikke være så jeg setter veldig stor pris på å høre fra deg slik at vi kan ta tak og unngå dette.

Tusen takk for tilbakemeldingen og med ønsker om en riktig god august og sensommer.

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Var her i 4 netter, utrolig hyggelige resepsjonister og frokosten var utmerket! Kunne vært bedre rengjøring på rommet, men siden både jeg og min venn kosa oss så mye og ble så godt tatt imot, var det et ypperlig besøk:)

Takk, mathildelindseth
Roger J Rønning, Daglig leder på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Hei mathildelindseth,

Tusen takk for veldig hyggelig og konstruktiv tilbakemelding etter ditt lange besøk her hos oss :)
Det setter jeg veldig stor pris på slik at vi kan bli enda bedre!

Takk for besøket, jeg håper vi sees igjen ved en senere anledning og riktig god sommer videre.

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

I den "nye" bydelen Solsiden ligger dette hotellet. Nært det hyggelige strøket ved den gamle dokken til Trondhjem Mekaniske Verksted. Her finnes massevis av restauranter og puber, samt kjøpesenter. Hotellet har merkede parkeringsplasser i kjelleren med direkte adgang til heis opp til hotellet. Med vanlige parkeringspriser. Sentrum av byen, med alle andre severdigheter er innen gåavstand.
Frokosten var god. Hyggelig betjening.

Takk, 183gunnarg

183gunnarg, tusen takk for tilbakemeldingen din!

Det var veldig hyggelig å ha deg i hus og du har virkelig fanget en av de største fordelene ved Scandic Solsiden; location - location - location.
Kort vei til alt du beskriver, første stopp med flybyss, 5 minutter fra Trondheim S og 70 meter unna bussholdeplass med tilgang på hele byen (hele verden faktisk).

Takk for besøket og riktig god sommer videre!

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Alt er i nærheten, og alle som jobbet der var klare til å hjelpe til, og det med et stort smil. Frokosten var bra, og det var fokus på hygiene. Enkel check in og check out. God standard i henhold til pris.

1  Takk, baconbalic

Hei baconbalic,

Tusen takk for besøket og den hyggelige tilbakemeldingen på våre flotte medarbeidere.
Slike tilbakemeldinger gjør meg både stolt og ydmyk og jeg får en ekstra påminnelse over hvor heldig jeg er som har det crewet jeg har.

Takk igjen og riktig god sommer videre!

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt til og hvis du kjører bil så kan du parkere rett under hotellet som har egen inngang fra parkeringshuset. Hyggelig betjening og rent og pent på rommene. Vi kommer gjerne tilbake en annen gang.

1  Takk, mortenn738
Roger J Rønning, Daglig leder på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei mortenn738,

Tusen takk for besøket og veldig hyggelig tilbakemelding!

Jeg håper vi sees ved en senere anledning og ønsker deg en riktig god sommer videre.