Trip.com
FindHotelUSD 143
HurbUSD 163
Anmeldt 6. august 2020

Fin beliggenhet, fin service og bra rom, men ble veldig varmt på rommet. Frokosten var bra, men savnet bacon til speilegget. Hotellet ligger midt i smørøyet for å utforske byen, og med mange spisesteder like ved. Parkering i hotellet, men Trondheim kommune bestemte prisen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Johan R
Roger J Rønning, Daglig leder på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Hei Johan og tusen takk for besøket, din tilbakemelding og ikke minst din flotte beskrivelse for andre reisende.

Håper august og sensommeren blir bra og at vi sees ved en senere anledning også.

Anmeldt 4. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Roger J Rønning, Daglig leder på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Da vi fikk rommet, var ikke søppelbøtten på badet tømt. Skuffet over at det ikke var bacon til frokost, når det var annen varmmat som tomatbønner, eggerøre og poteter. Det var noe tull med heisen i et par dager. Fin beliggenhet, gode frokostrutiner med tanke på smittevern.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, ingridw146
Roger J Rønning, Daglig leder på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding og beklager de manglene du opplevde.
Jeg er veldig glad for at frokostrutinene ble oppfattet som bra.
Det er veldig viktig for oss at våre gjester føler seg trygge i disse tider så det setter jeg stor pris på tilbakemelding om!

Riktig god august og sensommer videre.

Anmeldt 3. august 2020

Bra beliggenhet, vennlig personale. Men vi fikk et skittent rom og selv om jeg ga beskjed i resepsjon, så ble det ikke bedre før jeg hentet vaskehjelpen selv. Men selv da ble det langt unna tilstrekkelig vasket. Spørs om vaskehjelp ikke har fått vite hvor rent et rent rom skal være, men med renner etter gammel melk/tannkrem/youghurt på bakveggen av kontorplassen så må man begynne å lure...
I dusjen lå det et brukt plaster, som til og med lå igjen etter første er-vask, selv om vi hadde plukket det opp og lagt det godt synlig på såpedispenseren i dusjen. I baren var det tomt for ølglass og tappe-øl, så vi måtte få ølboksen rett i hånden, uproft i mine øyne.
Til frokost manglet noe så elementært som bacon, og det kan kanskje skje, men da bør det være ordnet til neste dag, når det er noe dere skal ha.
Skuffende, og langt unna standarden til 2 andre Scandic-hotell i nærheten.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, EspenSkjegstad81
Roger J Rønning, Daglig leder på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Hei Espen,

Nei, slik skal det ikke være så jeg setter veldig stor pris på å høre fra deg slik at vi kan ta tak og unngå dette.

Tusen takk for tilbakemeldingen og med ønsker om en riktig god august og sensommer.

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Var her i 4 netter, utrolig hyggelige resepsjonister og frokosten var utmerket! Kunne vært bedre rengjøring på rommet, men siden både jeg og min venn kosa oss så mye og ble så godt tatt imot, var det et ypperlig besøk:)

Takk, mathildelindseth
Roger J Rønning, Daglig leder på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Hei mathildelindseth,

Tusen takk for veldig hyggelig og konstruktiv tilbakemelding etter ditt lange besøk her hos oss :)
Det setter jeg veldig stor pris på slik at vi kan bli enda bedre!

Takk for besøket, jeg håper vi sees igjen ved en senere anledning og riktig god sommer videre.