Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplegg mht smittevern nå i koronatiden.
Meget fornøyd med frokostbuffeen, da hotellet satt opp tid for frokost, og bord ble tildelt for hele reisegruppen. Antibac var plassert på samtlige bord, alle hjørner og alle bord i buffeen.

Takk, Aina S
Roger J Rønning, Daglig leder på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Hei Alna S,

Sikkerheten til våre gjester og medabreidere er noe som er svært viktig for oss så jeg er veldig glad du og dere opplevde smittevernet vårt så bra her på Scandic Solsiden.

Jeg håper vi sees igjen senere og ønsker deg en riktig god høst!

Anmeldt 6. august 2020

Hotellet har veldig god plassering, nært Solsiden og sentrum. Det er busstopp så og si rett utenfor døren, både flybuss og bybuss stopper her. Frokosten er virkelig å anbefale, mye å velge i og friske grønnsaker og frukt.

Takk, randil512020

Hei randil512020,

Tusen takk for både besøket og den fantastiske tilbakemeldingen.

Jeg håper vi sees igjen senere og i mellomtiden ønsker jeg deg en riktig herlig høst!