Trip.com
Expedia.comUSD 136
CheapTicketsUSD 136
HurbUSD 157
Anmeldt 29. november 2020

Fint hotell med sentral beliggenhet. Meget god service fra alle ansatte og veldig god og variert frokost. God rengjøring og fokus på hygiene. Ok rom, men noe synlig slitasje for de med øye for detaljer.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, marteka83
Roger J Rønning, General Manager på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2020

Hei marteka83 og takk for både besøk og veldig hyggelig (+ konstruktiv) tilbakemelding.

Det er veldig viktig for oss at våre gjester føler seg trygge, så jeg er glad det også oppfattes slik.

Håper vi sees igjen og ønsker en god advendt og god jul når den tid kommer.

Mvh Roger, direktør

Anmeldt 9. november 2020

Dato for oppholdet: november 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Roger J Rønning, General Manager på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2020

Anmeldt 24. oktober 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Roger J Rønning, General Manager på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2020

Anmeldt 13. oktober 2020 via mobile enheter

Vi var to voksne og en tenåring som fikk et rom med tre enkle senger. Madrassene var svært dårlige og rommet var veldig støvete. Doen var heller ikke ren. Bra beliggenhet, men mye støy fra byens uteliv. Frokost var helt grei. Personalet i resepsjonen var veldig hyggelige. Trekker litt opp. Tror ikke vi velger dette hotellet igjen.

Takk, fjell1000
Roger J Rønning, General Manager på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2020

Hei fjell1000,

Takk for din tilbakemelding.

Vi ønsker i hovedsak å selge rene rom, så jeg beklager at vi fremsto slik v gjorde.

Mvh Roger, direktør

Anmeldt 10. oktober 2020