ScandicHotels.comUSD 173
Travelocity
Anmeldt 15. mars 2021

Enkel parkering i parkeringshus rett under hotellet, med heis rett til resepsjon
Hyggelig betjening som tar i mot
Smittevernhensyn tas ved å bestille frokost til ønsket tidspunkt- fikk også be med våre studenter som vi besøkte på frokost
Flott rom med utsikt over byen
God natts søvn i «heisoppseng»
Hentet kaffe i resepsjonen som drikkes med flott utsikt mens vi venter på frokost
Nydelig frokostbuffet nytes før vi går på vandring i byen
Ingen problem da vi ønsket å la bilen stå etter utsjekk mens vi gikk i byen før hjemreise
Vært her før og kommer tilbake, takk for oppholdet

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, MonicaB1446
Roger J Rønning, General Manager på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mars 2021

Hei MonicaB1446,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding etter oppholdet her på Scandic Solsiden.
Jeg er veldig glad for at dere føler dere vel tatt vare på og at det er trygt og godt å bo her.

Jeg ser frem til at dere kommer igjen!

Mvh Team Scandic Solsiden v/Roger, direktør

Anmeldt 14. mars 2021

Dato for oppholdet: mars 2021

Anmeldt 28. februar 2021

Dato for oppholdet: februar 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 15. desember 2020

Dato for oppholdet: desember 2020

Anmeldt 7. desember 2020

Dato for oppholdet: desember 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Roger J Rønning, General Manager på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2020