Booking.comUSD 168
ScandicHotels.comUSD 168
eDreamsUSD 168
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Sentralt beliggende hotell, svært hyggelige og smilende ansatte både i resepsjonen, renhold og i restauranten. Rene rom, litt små rom men det gikk greit. Fint med takterrasse og tilgang på velutstyrt treningssenter rett borti gata.

Frokostbuffeten var utrolig innholdsrik, ble hele veien fylt på, så man slapp å vente/gå tom for mat. Per nå velger man tidspunkt for når man ønsker frokost, og får tildelt bord. Anbefaler å komme litt etter start for sin periode for å unngå trengsel i buffeten.

Gratis shuffleboard i resepsjonen er også et pluss! Parkering i kjeller under hotellet er praktisk, koster 200kr per døgn.

1  Takk, beediersl
Roger J Rønning, General Manager på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Hei beediersl,

Tusen takk for besøket og veldig hyggelig og konstruktiv tilbakemelding og med gode tips til dine medreisende.

Det er veldig gøy å se.

Ønsker deg en riktig god august videre!

mvh Roger, direktør

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde to rom, begge rommene var veldig små med liten dobbeltseng. Det ene rommet hadde kjøleskap, men dessverre ikke det andre rommet. Ventilasjon virket heller ikke på rommet uten kjøleskap, det var derfor grusomt varmt å sove der og neste dag fikk vi låne en vifte som hjalp noe på problemet. Det som trekker opp, til tross for så små rom, er servicen. En eldre herre i resepsjonen var fantastisk hyggelig og kunne ikke vært mer serviceinnstilt. Hjalp med parkering og instrukser for hvor vi skulle kjøre, foreslo gåturer etc. Veldig bra frokost også, og vi kom til eget bord hver morgen. Bra covid tiltak. Bra beliggenhet med gangavstand til det meste. Vil gjerne bo her igjen, men kommer da til å be om å ikke få et så lite rom. Tre netter og ingen plass til å åpne koffert enn oppå sengen gjør det tungvint.

Romtips: Be om å IKKE få de små rommene med små dobbeltsenger.
Takk, metannika

Hei metannika,

Takk for at dere valgte å bo på Scandic Solsiden og takk for hyggelig tilbakemelding.

Vi vil veldig gjerne ha dere her igjen senere.

Mvh Roger, direktør

Anmeldt 15. mars 2021

Enkel parkering i parkeringshus rett under hotellet, med heis rett til resepsjon
Hyggelig betjening som tar i mot
Smittevernhensyn tas ved å bestille frokost til ønsket tidspunkt- fikk også be med våre studenter som vi besøkte på frokost
Flott rom med utsikt over byen
God natts søvn i «heisoppseng»
Hentet kaffe i resepsjonen som drikkes med flott utsikt mens vi venter på frokost
Nydelig frokostbuffet nytes før vi går på vandring i byen
Ingen problem da vi ønsket å la bilen stå etter utsjekk mens vi gikk i byen før hjemreise
Vært her før og kommer tilbake, takk for oppholdet

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, MonicaB1446
Roger J Rønning, General Manager på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mars 2021

Hei MonicaB1446,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding etter oppholdet her på Scandic Solsiden.
Jeg er veldig glad for at dere føler dere vel tatt vare på og at det er trygt og godt å bo her.

Jeg ser frem til at dere kommer igjen!

Mvh Team Scandic Solsiden v/Roger, direktør

Anmeldt 14. mars 2021

Dato for oppholdet: mars 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 28. februar 2021

Dato for oppholdet: februar 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com