Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 171
Anmeldt 8. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Roger J Rønning, General Manager på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Anmeldt 7. august 2021

Det eneste morsomme med hotellet var broene over hverandre fra den ene korridoren til den andre men ellers kjedelig og dystert. ikke noe særpreg, det eneste fine var utsikten. Også at den svingdørene dere har gikk altfor fort at man måtte hoppe ut, var stygt for gamlefolk som kunne ha skadet seg.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Ole Chr T

Hei mrtangizz20,

Glad vi kunne få deg i godt humør med våre broer!
Det setter nok dine medreisende pris på å høre.
Takk for innspill om farten på svingdøren.

Mvh Roger, direktør

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Det er trist at dette hotellet har skitne senger, flekker og hår. Sengene ble rett og slett ikke byttet. Dusjen på rommet er skitten og mye hår. Og tallet ble ventet veldig lenge. Den mann housekeeper er ikke veldig kultivert, han snakket ikke riktig. Veldig rart og ikke pent. Dette er første gang jeg har møtt dette!

Takk, eleonorai981

Hi eleonorai981,

Thank you for your feedback!

Roger, GM

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Hvis du er så uheldig å bli plassert med rom ved heisen i 6. etasje bør du finne deg et annet hotell eller be om penger for en ødelagt natt i stedet for å betale NOK 2000. Dårlig aircondition anlegg og et vindu som ikke kan være åpent pga. en svært bråkete Innherredsvei utenfor gir elendig inneklima. I tillegg bråker heisen fryktelig mye hver gang den er i bevegelse. Her er det rom som aldri burde vært solgt uten en klar beskjed om at det vil bli en dårlig natt. I tillegg var ikke resepsjonisten veldig imøtekommende når heisbråket ble tatt opp rett etter at vi kom til rommet. Av og til kan det være et poeng å være litt ydmyk. Aldri mer Scandic Solsiden på meg. ANBEFALES IKKE.

Romtips: Finn et annet hotell å bo på hvis mulig.
Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, Trym V
Roger J Rønning, General Manager på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei Trym og takk for besøket, og selvsagt din tilbakemelding, både her og per epost,

Det er viktig for oss at alle våre gjester er fornøyde når de bor hos oss, også de som bor ved heisen.
Dessverre fikk vi ikke løst dette ved innsjekk og det er jeg lei meg for, men jeg setter stor pris på en slik konstruktiv tilbakemelding slik at vi får tatt tak i dette og får våre teknikere til å finne ut hvorfor støynivået har økt fra heisen.

Det har vært en periode i Trondheim nå hvor temperaturene ute har vært +/- 27 grader.
Desverre er vårt hotell i likhet med de fleste andre hotell i Norge bygget uten aircondition og da kan det desverre, i likhet med de fleste hotell og hjem rundt om i landet bli varmt.

Takk igjen, slike tilbakemeldinger er viktig for å utvikle produktet vårt!

Med ønsker om en riktig god sommer videre.

Mvh Roger, direktør

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Sentralt beliggende hotell, svært hyggelige og smilende ansatte både i resepsjonen, renhold og i restauranten. Rene rom, litt små rom men det gikk greit. Fint med takterrasse og tilgang på velutstyrt treningssenter rett borti gata.

Frokostbuffeten var utrolig innholdsrik, ble hele veien fylt på, så man slapp å vente/gå tom for mat. Per nå velger man tidspunkt for når man ønsker frokost, og får tildelt bord. Anbefaler å komme litt etter start for sin periode for å unngå trengsel i buffeten.

Gratis shuffleboard i resepsjonen er også et pluss! Parkering i kjeller under hotellet er praktisk, koster 200kr per døgn.

1  Takk, beediersl

Hei beediersl,

Tusen takk for besøket og veldig hyggelig og konstruktiv tilbakemelding og med gode tips til dine medreisende.

Det er veldig gøy å se.

Ønsker deg en riktig god august videre!

mvh Roger, direktør