Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 198
Anmeldt 9. august 2021

Vi bestilte rom med tidlig innsjekk kl 10. Kom til hotellet kl 12, men rommet var ikke klart. Hotellet skulle ringe når rommet var klart, men når klokken nærmet seg 15 hadde vi ennå ikke hørt noe, og vi dro derfor tilbake til hotellet. Rommet var heller ikke blitt klart til da, og kl 16 fikk vi sjekke inn (én time etter ordinær innsjekk). På grunn av dette måtte vi betale ekstra for parkering, siden vi bare skulle laste av bilen før vi kjørte og parkerte et annet sted Da var også vårt ønskede frokosttidspunkt fullbooket, til tross for at det var ledig første gang vi var innom for å sjekke inn. Vi spurte om å få sjekke ut litt senere dagen etter siden vi ikke fikk sjekke inn før sent, men dette lot seg ikke gjøre. Hyggelige ansatte, men ingen som helst beklagelse eller kompensasjon for disse tingene.

Frokostordningen er også det verste opplegget jeg har vært borte i under corona. Hotellet booker alle inn til ulike frokosttidspunkter, og frokosttidene varer bare i 45 minutter. Dette fører til at ALLE i samme frokost"gruppe" kommer til frokost samtidig, og siden tiden er så kort skal også alle forsyne seg samtidig (se bilde, og dette var selv etter at de fleste hadde forsynt seg). Dermed blir det fullstendig kaos i buffeeten med null smittevern eller avstand. Virkelig en dårlig løsning.

Rommene er små og med lite plass, og har ikke kjøleskap. Synes generelt vi betalte alt for mye for alt for lite på dette hotellet. Her har Scandic mye å jobbe med.

Takk, Øystein K
Roger J Rønning, General Manager på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Hei Øystein og takk for din tilbakemelding.

Med fulle hus hver natt kan man be om tidlig innsjekk, men så lenge man ikke betaler ekstra for det er det ikke noe vi kan garantere. Vi prioriterer selvsagt de som kommer tidlig så her har vi noe å ta tak i.
Takk for at du sier i fra!

Når det kommer til vår løsning på frokost:
Vi har 4 seatinger nå på sommeren, fra 07:30 til 11:30.
Vi har en makskapsitet per seating, grunnet lover og regler.
Da er det slik at vi ikke kan gi alle den frokosttid de ønsker dessverre.
Det hadde nok blitt mere "kaos" om våre 300 gjester hadde kommet samtidig klokken 09:00 som passer best for "alle" nå på sommeren, men jeg er lei meg for at dere ikke fikk booket tidpunktet dere ønsket, da dere kom så tidlig.

Hva gjelder avstand og smittevern:
Vi legger til rette for at det skal være avstand (avstand i mellom bord / seatinger /egne tildelte bord / utlevert bestikk / antibac / skifte av bestikk på buffé etc), men det er våre gjesters ansvar å faktisk holde avstand og bruke munnbind der det er påkrevd!

Anmeldt 8. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 7. august 2021

Det eneste morsomme med hotellet var broene over hverandre fra den ene korridoren til den andre men ellers kjedelig og dystert. ikke noe særpreg, det eneste fine var utsikten. Også at den svingdørene dere har gikk altfor fort at man måtte hoppe ut, var stygt for gamlefolk som kunne ha skadet seg.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Ole Chr T

Hei mrtangizz20,

Glad vi kunne få deg i godt humør med våre broer!
Det setter nok dine medreisende pris på å høre.
Takk for innspill om farten på svingdøren.

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Det er trist at dette hotellet har skitne senger, flekker og hår. Sengene ble rett og slett ikke byttet. Dusjen på rommet er skitten og mye hår. Og tallet ble ventet veldig lenge. Den mann housekeeper er ikke veldig kultivert, han snakket ikke riktig. Veldig rart og ikke pent. Dette er første gang jeg har møtt dette!

Takk, eleonorai981

Hi eleonorai981,

Thank you for your feedback!

Roger, GM

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Hvis du er så uheldig å bli plassert med rom ved heisen i 6. etasje bør du finne deg et annet hotell eller be om penger for en ødelagt natt i stedet for å betale NOK 2000. Dårlig aircondition anlegg og et vindu som ikke kan være åpent pga. en svært bråkete Innherredsvei utenfor gir elendig inneklima. I tillegg bråker heisen fryktelig mye hver gang den er i bevegelse. Her er det rom som aldri burde vært solgt uten en klar beskjed om at det vil bli en dårlig natt. I tillegg var ikke resepsjonisten veldig imøtekommende når heisbråket ble tatt opp rett etter at vi kom til rommet. Av og til kan det være et poeng å være litt ydmyk. Aldri mer Scandic Solsiden på meg. ANBEFALES IKKE.

Romtips: Finn et annet hotell å bo på hvis mulig.
Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, Trym V
Roger J Rønning, General Manager på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei Trym og takk for besøket, og selvsagt din tilbakemelding, både her og per epost,

Det er viktig for oss at alle våre gjester er fornøyde når de bor hos oss, også de som bor ved heisen.
Dessverre fikk vi ikke løst dette ved innsjekk og det er jeg lei meg for, men jeg setter stor pris på en slik konstruktiv tilbakemelding slik at vi får tatt tak i dette og får våre teknikere til å finne ut hvorfor støynivået har økt fra heisen.

Det har vært en periode i Trondheim nå hvor temperaturene ute har vært +/- 27 grader.
Desverre er vårt hotell i likhet med de fleste andre hotell i Norge bygget uten aircondition og da kan det desverre, i likhet med de fleste hotell og hjem rundt om i landet bli varmt.

Takk igjen, slike tilbakemeldinger er viktig for å utvikle produktet vårt!

Med ønsker om en riktig god sommer videre.