Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 160
Anmeldt 19. februar 2022 via mobile enheter

Bra hotell med fin beliggenhet på Solsiden med nærhet til mange gode restauranter, spiste på Una i går, anbefales! Lettvint med parkering under hotellet! Pene rom, bra rengjøring! God frokost med godt utvalg av varmt og kaldt! Hyggelig og vennlig betjening!

Takk, JanT538
Merete Imbsen, General Manager på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2022

Hei Jan.
Takk for super tilbakemelding. Håper dere hadde etstrålende opphold i Trondheim og at vi sees en annen gang også.

Anmeldt 16. februar 2022

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels