Destinia.com
Trip.comUSD 155
Anmeldt 19. februar 2022

Takker Scandic og teamet som tok godt vare på oss som overnattet på hotellet. Fantastisk blid resepsjonist. Forekommende og topp service innstilling. God frokost, selv om den begynte å bære noe preg av en skokk med skrubbsulten ungdom høye på hormoner! :) Det eneste som trekker litt ned er at jeg ble vitne til litt drama utenfor, gikk inn for å hente vann til en dame som nok har tatt gjenåpningsfesten litt vel hardt, men denne måtte jeg betale en svimlende sum penger for til tross for at det skulle gå til "et godt formål".. Mulig nattvakten ikke forstod alvoret.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, arildhaugen2020
Merete Imbsen, General Manager på Scandic Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2022

Hei Arild
Tusen takk for en fin tilbakemelding etter endt opphold. Vi blir veldig glade for å høre at dere har trivdes hos oss.
Håper dere vender tilbake til oss ved neste Trondheimsbesøk.

Anmeldt 19. februar 2022 via mobile enheter

Bra hotell med fin beliggenhet på Solsiden med nærhet til mange gode restauranter, spiste på Una i går, anbefales! Lettvint med parkering under hotellet! Pene rom, bra rengjøring! God frokost med godt utvalg av varmt og kaldt! Hyggelig og vennlig betjening!

Takk, JanT538

Hei Jan.
Takk for super tilbakemelding. Håper dere hadde etstrålende opphold i Trondheim og at vi sees en annen gang også.

Anmeldt 16. februar 2022

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels