Priceline
Lol.travel
eDreamsUSD 242
FindHotel
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde i en flott, nyoppusset leilighet i Munkegata. Kort vei til alt og lett å ta turen innom leiligheten i løpet av dagen. Rent og fint, samt godt utstyrt leilighet. Gode senger! Ypperlig sted å bo med familie! Vi kommer gjerne tilbake neste gang turen går til Trondheim.

Takk, Trail00232894044
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Styr unna. Useriøse drivere. Vi ønsket en leilighet med 2 soverom og mulighet til å vaske litt klær og fant Trondheim leilighetshotell, som vi tenkte var et godt alternativ. Vi bestilte en familieleilighet pr telefon hvor vi meget tydelig gav beskjed om relativt sen ankomst, ca kl 2130. «Ikke noe problem», var svaret fra en hyggelig og troverdig kar i andre enden av røret. «Bare ring når dere er her». Og vi ringte, og vi ringte, og vi ringte. Tror du noen svarte? Kjempefint på en lørdag i fellesferien når «alt» er fullbooket. Jeg har aldri vært så skuffa over et overnattingssted. Rett og slett sur ble jeg. 1 time brukte vi på å finne et nytt hotell med plass til oss alle.
Tusen takk for den Det blir en kaktus fra oss i form av slakt her og et bilde. Som sagt, styr unna!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, AndreasJL
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Trondheim Leilighetshotell er er gullfunn midt i Trondheim by: Store og velutstyrte rom, muligheter for total avkobling eller uforstyrret arbeid, alle ønskelige fasiliteter, trivelig, fleksibel og ekspeditt stab.
Gratis parkering, kort vei til offentlig transport.
Stedet har stil, historie og fremtid.
Anbefales på det varmeste.

1  Takk, 248wolfgangp
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Fikk en flott leilighet til en veldig god pris. Service ok. Tre ting fra nettsiden som ikke stemte: Vi fikk en leilighet et helt annet sted i byen enn oppgitt adresse. Prisen var ikke inkludert frokost, og det var ikke gratis parkering.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, vyxir
Anmeldt 1. oktober 2017 via mobile enheter

Bor her igjennom firma tur. Skal være her i 5 uker som jeg foreløpig klare meg med. Jeg tok å sjekket opp på nettsidene deres før jeg reiste så jeg hadde noe gode forventninger og hadde troen på en liten koselig leilighet. Jeg endte opp med et lite fengsel. Rommene som står beskrevet på deres sider er nok bra, men dette gjelder kun på hoveddelen av hoteller deres og ikke det huset som har de ekstra små rommene der jeg endte opp med.
Her er rommene så små at dusjen går nesten over vask og toalett.. blir iallefall rent etter en dusj. Enkel liten seng noen stoler og en liten kombikjøkken trykket inn i 15/16 kvadrat rom. Lyd fra familien som bor ovenfor deg lager så mye lyd at du kan glemme en god nattesøvn. Unger som springer op og ned trapper. Tror det er de som vasker her som bor ovenfor. Og vaskingen er ekstrem dårlig. Første uken hadde jeg 3 stk håndklær. 1 lite for håndvask og 2 stk dusjhåndklær + en kjekk badematte utenfor badet(veldig kjekk etter en dusj slik at slipper å gjør gulvet på rommet vått) men etter den uken forsvant alt og fra uke 2-3 kun 1 håndklær. Servicen her er ikke bra. Min anbefaling.... finn en annen plass. Der er så mange gode og billige plasser i Trondheim å bo i enn dette fengselet. Hadde ikke vært for en ok seng og at firma betaler så hadde jeg flyttet ut derifra etter 2-3 dager. Veldig skuffet over denne plassen. Men jeg får overleve dette her... men kan iallefall advare folk.

Dato for oppholdet: oktober 2017
2  Takk, Djruni