Vi støtter følgende nettlesere:

Vurdert som nr. 28 av 97 ting å gjøre i Trondheim
Attraksjonsdetaljer
10 anmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
“mye interessant å kikke på!”
4 av 5 bobler Anmeldt 29 juli 2015

Det var en fin utstilling om papirklipp der - men ellers var jeg mest interessert i å se den faste utstillingen . Spennende å se bruksting fra ulike land,og perioder. Det var f.eks en spesialutstilling av kanner til forskjellig bruk,fra 1700 tallet og til dd.

Besøkte juli 2015

Norge
467 anmeldelser
159 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 183 nyttige stemmer
“Et museum som gir mye!”
5 av 5 bobler Anmeldt 26 mars 2015

Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum gir mye på liten plass. Her er det stilhistoriske utstillinger, permanente Hanna Ryggen tepper, Japanutstilling, van Welde rom, Scandinavian design, keramikk, Trondhjemssølv med mere utstilt. I tillegg har museet skiftende kunst- og designutstillinger. Det er utrolig hva dette lille museet klarer å framvise og være aktiv som produsent av utstillinger. Fordelen er at det ikke er for stort men med mange nisjer. Innholdsrik og god museumsbutikk finnes også.

Besøkte desember 2014
Takk, travphot
379 anmeldelser
196 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 59 nyttige stemmer
“Attraktivt kunstmuseum”
4 av 5 bobler Anmeldt 5 januar 2015

Her er jeg ofte innom, som oftest for å se utstillinger, men av og til bare for å ta en titt i den lille, spennende kunstbutikken i museet. Der er det alltid ting som frister.
Den siste utstillingen jeg så, var Duodus flotte utstilling for vel et år siden. Fantastisk hvor kreative disse dyktige Duodu-damene, Anne og Rita, er! Gleder meg stort over å kjenne dem og over deres fargeglede og mange spennende kreasjoner.

Besøkte september 2014
Takk, Bjorg H
22 anmeldelser
6 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 9 nyttige stemmer
“Et lite museum i kvm, men rommer en hel verden!”
5 av 5 bobler Anmeldt 5 november 2012

Japansamling, samtidig kunsthåndverk, tekstilkunst, historiske samlinger, designmøbler, smykkesamling, skandinaviske klassikere og norske klassikere...Egen evne til å vise tekstilkunst/draktkunst, og finne egne skatter fra fra eget skattekammer til å stille ut. Ligger heldigvis i løypa for Hurtigrutas gjester opp mot domkirken. Herlig museumsbutikk, entusiastisk betjent!

Besøkte oktober 2012
Takk, s2run

Reisende som så på Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum, så også på

Har du vært i Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum? Del dine erfaringer!