“Alltid spennende!”

Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: 1-2 timer
Anmeldt 17 november 2015

Hvis du er interessert i kunst, så bør du gå innom her! Spennende utstillinger, som varierer i de ulike år.

Takk, Christin B

Anmeldt 13 september 2015

Her kan en se flotte utstillinger! Sjekk ut hvilken ny utstilling som blir presentert. Mye å se også i de permanente utstillingene.
Rikholdig museumsbutikk og en ønsker å kjøpe en souvenir!

Takk, HansHBj
Anmeldt 4 august 2015

Her er det utrolig mye interessant å se. Hvis man liker museer, anbefaler jeg å få med dette. Jeg synes vi fikk se mye forskjellig.

Takk, Hilde Kristin S
Anmeldt 29 juli 2015

Det var en fin utstilling om papirklipp der - men ellers var jeg mest interessert i å se den faste utstillingen . Spennende å se bruksting fra ulike land,og perioder. Det var f.eks en spesialutstilling av kanner til forskjellig bruk,fra 1700 tallet og til dd.

Takk, Fnus12
Anmeldt 26 mars 2015

Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum gir mye på liten plass. Her er det stilhistoriske utstillinger, permanente Hanna Ryggen tepper, Japanutstilling, van Welde rom, Scandinavian design, keramikk, Trondhjemssølv med mere utstilt. I tillegg har museet skiftende kunst- og designutstillinger. Det er utrolig hva dette lille museet klarer å framvise og være aktiv som produsent av utstillinger. Fordelen er at det ikke er for stort men med mange nisjer. Innholdsrik og god museumsbutikk finnes også.

Takk, travphot

Reisende som så på Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum, så også på

Har du vært i Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum? Del dine erfaringer!