Vi støtter følgende nettlesere:

Kongsvinger, Norge
5 anmeldelser
“Alltid spennende!”
5 av 5 bobler Anmeldt 17 november 2015

Hvis du er interessert i kunst, så bør du gå innom her! Spennende utstillinger, som varierer i de ulike år.

Besøkte august 2015

74 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 12 nyttige stemmer
“Spennende museum”
4 av 5 bobler Anmeldt 13 september 2015

Her kan en se flotte utstillinger! Sjekk ut hvilken ny utstilling som blir presentert. Mye å se også i de permanente utstillingene.
Rikholdig museumsbutikk og en ønsker å kjøpe en souvenir!

Besøkte mai 2015
Takk, HansHBj
Oslo, Norge
19 anmeldelser
9 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 7 nyttige stemmer
“Interessant museum”
4 av 5 bobler Anmeldt 4 august 2015

Her er det utrolig mye interessant å se. Hvis man liker museer, anbefaler jeg å få med dette. Jeg synes vi fikk se mye forskjellig.

Besøkte september 2014
Takk, Hilde Kristin S
Trondheim, Norge
10 anmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
“mye interessant å kikke på!”
4 av 5 bobler Anmeldt 29 juli 2015

Det var en fin utstilling om papirklipp der - men ellers var jeg mest interessert i å se den faste utstillingen . Spennende å se bruksting fra ulike land,og perioder. Det var f.eks en spesialutstilling av kanner til forskjellig bruk,fra 1700 tallet og til dd.

Besøkte juli 2015
Takk, Fnus12
Norge
467 anmeldelser
159 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 183 nyttige stemmer
“Et museum som gir mye!”
5 av 5 bobler Anmeldt 26 mars 2015

Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum gir mye på liten plass. Her er det stilhistoriske utstillinger, permanente Hanna Ryggen tepper, Japanutstilling, van Welde rom, Scandinavian design, keramikk, Trondhjemssølv med mere utstilt. I tillegg har museet skiftende kunst- og designutstillinger. Det er utrolig hva dette lille museet klarer å framvise og være aktiv som produsent av utstillinger. Fordelen er at det ikke er for stort men med mange nisjer. Innholdsrik og god museumsbutikk finnes også.

Besøkte desember 2014
Takk, travphot

Reisende som så på Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum, så også på

Har du vært i Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum? Del dine erfaringer!