“Artig industridesign”

Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: 1-2 timer
Anmeldt 7 april 2016

Hvis du liker design, servise, møbler og vevede tepper burde du absolutt stikke innom. Det var også en japansk utstilling som var meget interessant.

1  Takk, Trygve1988

Anmeldt 13 desember 2015

Ligger øverst i Munkegata, like ved Domkirken. Presentasjonen er nydelig med smakfulle og interessante objekter. Passer for alle aldre. Ta deeg god tid, smakfullt innredet.

Takk, Roald A
Anmeldt 17 november 2015

Hvis du er interessert i kunst, så bør du gå innom her! Spennende utstillinger, som varierer i de ulike år.

Takk, Christin B
Anmeldt 13 september 2015

Her kan en se flotte utstillinger! Sjekk ut hvilken ny utstilling som blir presentert. Mye å se også i de permanente utstillingene.
Rikholdig museumsbutikk og en ønsker å kjøpe en souvenir!

Takk, HansHBj
Anmeldt 4 august 2015

Her er det utrolig mye interessant å se. Hvis man liker museer, anbefaler jeg å få med dette. Jeg synes vi fikk se mye forskjellig.

Takk, Hilde Kristin S

Reisende som så på Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum, så også på

Har du vært i Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum? Del dine erfaringer!