Vi støtter følgende nettlesere:

Attraksjonsdetaljer
126 anmeldelser
72 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 16 nyttige stemmer
“Flott sted med historisk sus”
5 av 5 bobler Anmeldt 18 februar 2015

Et flott sted med fantastisk hage. Mat erå få kjøpt på stedet. Her finnes også en stort museum med all verdens instrumenter. Anbefales hvis du ikke har vært der før.

Besøkte juni 2014

30 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 67 nyttige stemmer
“Vakkert sted!”
4 av 5 bobler Anmeldt 10 november 2014

Utrolig vakre omgivelser som burde være stellt bedre! Hagene er ikke velstellt og det fortjener dette vakre museet! Kroen har god mat og service og er et nydelig sted for søndagskaffe. Museumet har også en spennende butikk med flotte ting.

Besøkte november 2014
Takk, Oddrunn
33 anmeldelser
25 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Ringve”
4 av 5 bobler Anmeldt 2 september 2014

Ringve var jeg første gang rundt 1980/81 da hadde jeg flyttet ut av byen og var inn som turist i min hjemby.Har vært flere ganger siden jeg flyttet tilbake, i forskjellige anledninger med barnebarn og andre venner.en fin plass med mye fint å se.

Besøkte juni 2014
Takk, Grete S
Ringve-Museum, Public Relations Manager på Ringve Museum, svarte på denne anmeldelsen, 3 september 2014
Hei, Grete!
Tusen takk for tilbakemeldingen fra deg. Vi setter stor pris på at du tar med deg gjester hit til Ringve. Velkommen tilbake! Vennlig hilsen fra Ingrid.
Sør-Trøndelag, Norge
4 anmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“Barneomvisning”
5 av 5 bobler Anmeldt 16 juli 2014

Vi var med på en fantastisk guidet barneomvisning. Barna skulle finne noen gjemte brev og løse noen mysterium og etterpå fikk dem spille på og til og med lage egne instrument. Et kjempebra opplegg for barn! Guidene var også kjempeflinke og veldig hyggelige.

Besøkte juli 2014
1 Takk, Rakel Ósk R
Bergen, Norge
15 anmeldelser
4 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“Nydelig sted, nydelige kaker”
5 av 5 bobler Anmeldt 16 februar 2014

Flott musikkmuseum! Definitivt verd turen til Lade. Ligger i nydelig botanisk park som til og med er vakker i februar :)
Spiste kake og smørbrød i Tordensjold kafeen og de var kjempegode. Fin tur hvis du har litt tid til overs!

Besøkte februar 2014
Takk, Anne T

Reisende som så på Ringve Museum, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Ringve Museum? Del dine erfaringer!