Vi støtter følgende nettlesere:

Ringve Museum
Vurdert som nr. 7 av 97 ting å gjøre i Trondheim
Attraksjonsdetaljer
1 anmeldelse
“Nydelig konsert og bra museumsopplevelse”
5 av 5 bobler Anmeldt 29 august 2016 via mobile enheter

Var på omvisning i utstillingen, guider som spilte på instrumenter. Mange fine musikkinstrumenter. Og nydelig konsert etterpå med dyktige musikere. Perfekt beliggenhet har museet også. Topp attraksjon!

Takk, Anne Mette G

72 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 16 nyttige stemmer
“Fantastisk !”
5 av 5 bobler Anmeldt 27 august 2016

Dette er virkelig et sted å besøke. Her er det musikkhistorie fra gammel til ny tid. Alt fra Barokk til Rock. Fantastiske godt bevarte instrumenter og nydelige omgivelser. Nydelig hage og en føler et historsk sus omkring. En meget koselig restaurant finnes også. Er du i Trondheim er dette et sted en bør besøke. Anbefales !!

Besøkte august 2016
Takk, Olav Tore B
Oslo, Norge
8 anmeldelser
5 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Et must for musikkinteresserte!”
5 av 5 bobler Anmeldt 26 august 2016

Nå visste jo ikke jeg at det fantes SÅ mange flotte (og gamle) musikkinstrumenter, så tiden min strakk ikke til. Jeg var her først og fremst for Botanisk hage og div. konserter her under Olavsdagene. Og det var helt fantastisk, selv om utekonsertene i Hagen ble flyttet innendørs pga regn.

Takk, marholmsn
Oslo, Norway
30 anmeldelser
12 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“Veldig interessant med gamle musikkinstrumenter”
4 av 5 bobler Anmeldt 9 august 2016

Forkortet, guidet tur med flinke guider. Vi så utstillingen "I grevinnens tid". Spennende. Omgivelsene rundt var vakre med flotte hager.

Besøkte august 2016
Takk, BrittSD
Trondheim
17 anmeldelser
8 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“Barnas Ringve var bra”
4 av 5 bobler Anmeldt 28 juli 2016

Besøke Ringve med to unger i 6-8 års alder. Egen barneomvisning med innlagt Quiz som fenget og engasjerte ungene.

Etterpå var det eventyrstund og instrumentverksted hvor ungene fikk lage små instrumenter selv (kazoo, youghurtgitar, etc.).

Engasjerte og trivelige guider som var flinke til å engasjere ungene.

Trivelige nye lokale og fin cafe var også.

Takk, frodesto

Reisende som så på Ringve Museum, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Ringve Museum? Del dine erfaringer!