Et must om man er i Trondheim

Selv for en som anser seg selv som middels dyktig CD spiller var dette er flott museum. Delen... les mer

Anmeldt 31. mai 2022
Lars R
Østlandet, Norge
Et høydepunkt!

Vi hadde en stor dag på Ringve - fantastisk med levende musikk fra de dyktige guidene på... les mer

Anmeldt 14. november 2021
annemetteg2015
Larvik kommune, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Trondheim bytur
28 anmeldelser
Alternativ Trondheim
61 anmeldelser
Anmeldt 25. juli 2020

Flott oppleving for ein vaksen, ein tolvåring og ein fireåring. Fint opplegg for barn og veldig trivelege og imøtekomande personale :) Det hjelper au at det er rimeleg :)

Takk, vokalv
Ringve-Museum, Informasjonssjef på Ringve Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Flott at dere likte opplevelsene på Ringve, både store og små! Håper å se dere igjen :-)

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Ringve Museum er ikke bare en stor samling musikkinstrumenter og artefakter: Det er et usedvanlig vakkert sted, en sprudlende kulturaktør, en historieforteller OG en enorm instrumentsamling.
En internasjonal favoritt.

1  Takk, 248wolfgangp

Så herlig med en entusiastisk musikkelsker! Hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

En kjempefin opplevelse! Kan anbefale omvisning med verter som kan spille og er flinke fortellere. Lærte masse jeg ikke visste fra før!

Takk, johningev

Musikk i våre ører! Vi skifter utstillingene med ulike mellomrom, kom gjerne igjen!

Anmeldt 7. juli 2020

Utrolig fine utstillinger, flinke guider, hyggelig betjening. Maten i kafeen er ikke verdt prisene..

Takk, Ankafurb

Så hyggelig å høre at dere liker museet! Velkommen igjen :-)

Anmeldt 18. august 2019

Vi var en vennegjeng på 3 som dro til Ringve Museum og hadde den beste tiden! Anbefaler alle som interesserer seg litt for musikkinstrumenter, men også for arkitektur å ta turen.
De ansatte som jobbet der var hyggelig og imøtekommende og tok seg god tid for oss. Utstillingene var utrolig interessante. En av de ansatte gikk til og med rundt og framført noen av instrumentene (utstilling: Musikk på boks). I andre etasjen venter utallige instrumenter på å bli oppdaget. Jeg ville anbefale å bruke en audioguide (tilgjengelig i flere språk). Til slutt ble vi også med på en guided tur i nabobygget (norsk eller engelsk).
Vi koste oss kjempemye og kommer nok tilbake i framtiden.

Dato for opplevelse: august 2019
4  Takk, JHnJGM
Ringve-Museum, Informasjonssjef på Ringve Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2019

Så hyggelig å høre! Dere har tydeligvis fått mye ut av besøket på Ringve. Vi bytter jevnlig ut flere av utstillingene våre, så neste gang dere kommer har vi sannsynligvis noe annet å by på. Velkommen igjen!